Ang Wheels2forever Ang Wheels2forever
Ved godt at der lige har været et indlæg omkring dette, men jeg vil da lige dele ud af min mening, for jeg havde min cykel udstillet
Der er nogle der blev skuffet over at der ikke var nogle nye japsere udstillet, men hvis man lige havde kigget på hjemmesiden så var der jo ikke meget der viste at det var stedet der kom nye maskiner, men derimod fåe man da fornemmelsen at der kom en del ombyggede maskiner og deriblandt streetfightere.
Carsten havda netop lavet indlæg her på galleriet for at trække flere japsere til og tror da også at det er meningen at det med tiden skal blive ahdet en harley'er, for det var der også efter min mening meget af, men mon ikke det med tiden bliver endnu bedre repræsenteret af streetfightere hvis det bare får lidt tid til at modnes??
Jeg kommer da også til næste år og stiller op i åben klasse hvor der forhåbentlig kommer flere med herinde fra. :o)
Mvh
Rolf
PS: Jeg fik en 3. plads i år Jubii
jul 2004
Følger: 127 Følgere: 141 MC-er: 8 Emner: 372 Svar: 1.542
Der skulle jo stå FOREVER2WHEELS
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 35
Var sku så heldig og vinde 1. pladsen i den åbne klasse ved FOREVER 2 WHEELS. her i weekenden. for yderlig info kan du kontakte mig på seierup@besked.com p.s. er der andre der ved hvad der ellers er omkring motorcykel konkurrence her i danmark her i 2006.
Ja forhåbentlig kommer flere med næste år
sep 2005
mvh michael
jul 2004
Følger: 127 Følgere: 141 MC-er: 8 Emner: 372 Svar: 1.542
Og tillykke til dig Michael
Rolf
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.138
sep 2005