896 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Lidt info fra"
Fyns MC Festival lidt info.
Hej folkens. På torsdag starter Fyns Mc Festival, festivalen åbner kl 12 og der er gratis indgang hele torsdag. og det er godt da skovsøen er lukket om torsdag pga noget motionløbting. lørdag fra ...
Hej folkens. På torsdag starter Fyns Mc Festival, festivalen åbner kl 12 og der er gratis indgang hele torsdag. og det er godt da skovsøen er lukket om torsdag pga noget motionløbting. lørdag fra ...
Skrevet af: Esben B - 15. aug 2010
Lidt info om en specielt cykel
Hej MGalleri.dk Jeg har nemlig tænkt på at erhvere mig en hvis Yamaha XJ900 . Ville bare høre efter hvad i synes om den cykel, og evt negative ting. Det er en Xj900 fra før 90'erne og ikke en D...
Hej MGalleri.dk Jeg har nemlig tænkt på at erhvere mig en hvis Yamaha XJ900 . Ville bare høre efter hvad i synes om den cykel, og evt negative ting. Det er en Xj900 fra før 90'erne og ikke en D...
Skrevet af: Daniel(Thisted) S - 20. okt 2008
Spar penge på din forsikring
-
Dette emne kan kun læses
9. dec 2003 Følger: 1 Følgere: 105498 Emner: 49 Svar: 103
Lidt info fra admin... {{forumTopicSubject}}
Hej
Vi regner med at starte hjælpe-admins op i løbet af denne måned.
Mange har efterlyst en chat. Hvis alle talte pænt til hinanden ville vi allerede have haft en chat. Vi bruger meget tid på at få en ordentlig tone på alle gallerierne, når dette er på plads og vi mener at kunne styre det, er en chat absolut en god ide.
Til orientering arbejdes der på bedre svartider.
Mvh Motorcykelgalleri.dk