{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt info om en specielt cykel
  • #1   20. okt 2008 Motoren skulle være rimelig sejlivet. XJ900 var osse den første japanske MC, som politiet anskaffede. Hvor man ellers havde holdt sig til BMW i årtier ....

• #2   20. okt 2008 Det var FJ1200 som politiet fik, men 900 skulle også være en rimelig stabil mc, med en holdbar motor....

• #3   20. okt 2008 Både FJ1200 og XJ900 har været i polisens tjeneste. FJ1200 blev anskaffet efter XJ900 ...

• #4   20. okt 2008 Jeg har haft en XJ 900 tilbage i 1990 og kørte 55.000 km uden ét eneste problem!!! Det er en utrolig holdbar motor og cyklen kører rigtig fint. Siddestillingen er meget komfortabelt men det er jo ikke en racer! Jeg tror motoren er en af de mest slidstærke og pålidelige du kan få og den er jo også meget simpel uden alle de computerer som der er i dag!!
    Held og lykke med handlen!

Mvh
    Poul

• #5   20. okt 2008 Har en kammerat der prøver at tage livet af sådan en 1986 model.
    Den kører fint motoren, har gået et stykke over 100.000, men bruger ikke olie, forgaflen kan være utæt pågrund at et specielt dæmpersystem og han har skiftet et par revnede oliekølere.
    Fælgene irer i kanten og taber lidt luft.

• #6   20. okt 2008 Nu har en Yamaha XJ900 altså aldrig været speciel!

Det er en meget konventionel cykel med kardan, hvilket gør den til en meget brugt tour-cykel igennem årene.

Hvis den er speciel - må det være: specielt sejlivet...

Der er ikke så meget spændende at sige om XJ900, andet at den som regel bare kører og kører og kører.....

• #7   20. okt 2008 Jeg har lillesøsteren, en XJ 750, den havde kørt 107.000 og efter ventiljustering nye tændrør og et nyt luftfilter spinder den som en løve smiley Et par nye Sito potter er der også ofret. Det specielle ved den er at den nærmest er uopslidelig og starter hvergang, også om vinteren. Og fra den du har nu, er det et fint moment du får dig.
    Held og lykke med det hele.

• #8   20. okt 2008 Højfartswoblen? Hvordan føles det? Jeg har ikke bemærket noget ved høj fart på motorvejen.

• #9   3. nov 2008 Fik mig selv en XJ900 igår. En -86'er. Jeg trykkede den lige af får at teste den og følte ingen woblen selv ved 190 km/t

Kommentér på:
Lidt info om en specielt cykel

Annonce