{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kendskab til en Moto Guzzi Le Mans
  • #1   17. apr 2009 Hvilken årgang og model er der tale om??

  • #2   17. apr 2009 Både en mrk. 1 (evt mrk II) men ellers en mrk. IV (fra 86).

    Grundlæggende er der vel tale om den samme cykel eller hvad? Godt nok med lidt større boring og elektronisk tænding hen ad årene, men alligevel.... Er jeg helt galt på den?



  • #4   17. apr 2009 Hvad betyder "en italiener på godt og ondt" og hvor meget "Ondt" dækker dette over?

    Kan sådan en sjover være helt umulig? Jeg synes altid de guzzier der er til salg (og de er få) har kørt mange kilometer. Noget der kunne tyde på de bliver brugt godt og ejerne er tilfredse med dem.

    En gammel japaner (og denne behøver jo ikke være andet end fra kaburator tiden) kn jo også være besværlig og kræve konstant olie og kaburator check.


  • #5   17. apr 2009 på ondt er el-fejl. Men der er en elektronisk tænding en god hjælp.
    Men det er Guzzi klubben du skal have fat på.


  • #7   17. apr 2009 Jeg har haft en MG le mans lll, det var en 850 cc fra 84 da jeg fik den kom jeg fra en kawa 1100 og blev kraftigt frarådet at købe den, men det er nok en af de bedste og sjoveste mcer jeg har haft, jeg var flere gange i Italien og Jugoslavien som det hed dengang, jeg havde aldrig problemer med den, så hvis den ser fornuftig ud ville jeg købe den

  • Vagn N
    Vagn N Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #8   17. apr 2009 Hej Carsten.
    Hvis du er en gør det selv gut, så vær opmærksom på, at for at skifte oliefilter skal hele bundkaret skrues af. Der findes et kit som kan føre oliefilteret uden for krumtaphuset.


  • #9   17. apr 2009 Carsten H..Du kan evt. prøve at skrive til ham her , han ved alt om Guzzi
    og er flink til at hjælpe :=)
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=47210


  • #10   17. apr 2009 Det bedste valg er en 850'er. 1000'eren har rigtig nok flere heste ( 5-6 stykker ) og et bedre moment, men en 850'er går så meget bedre i motoren, kører så meget blødere, at du ikke vil fortryde det!
    En Guzzi er hård og kontant, og affjedringen er, i bedste fald, kontant! Hele cyklen er pissefed, men det tager et års tid, at vænne sig til den! Højrearmen skal også lige omstille sig. 2 Del'Lorto'er på 36 til 40 mm kræver sin mand!
    Jeg ved ikke helt med de nyeste vidundre, men du skal op til sidst i 80'erne, først i 90'erne, før du finder noget der styrer markant bedre en Guzzi "Lemon"!


  • #11   28. apr 2009 En lille rettelse til Knud's indlæg : artiklen kommer i VeteranPosten og ikke i Klassisk Bil og MC.

Kommentér på:
Kendskab til en Moto Guzzi Le Mans

Annonce