{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kendskab til mcparts4u.dk
  • #1   19. mar 2014 Kanon service og levering

Prøv og ring til ham tror desværre han har haft problemer med hjemmesiden, de sidst par gange har jeg ikke kunne komme ind på den

Men han er en rigtig flink og hjælpsom mand

• #2   19. mar 2014 Glimrende, jeg ringer til ham, - på fredag. Han har kun Tlf tid 3 gange om ugen, én time ad gangen, - det er lidt sløjt... smiley

• #3   19. mar 2014 Jeg har også handlet der med stor succes, MEGA god service og hurtig levering.

• #4   19. mar 2014 Har også prøvet at bestille torsdag før kl 16 og modtog først en bekræftelse mandag de er ikke de hurtigste men har udover det ikke oplevet problemer med dem så ville da også handle der igen hvis ikke jeg står og skal bruge det næste dag

• #5   19. mar 2014 Tja det er en lille forretning han har ved siden af for fornøjelsens skyld som jeg har forstået det

• #6   19. mar 2014 købte skiver og klodser til banditten, ingen problemer smiley

• #7   19. mar 2014 Prøv at se om din ordrebekræftelse er endt i din spam-mappe. Det gjorde den hos mig.
    Jeg lagde en ordre sidst i sidste uge, men har stadig ingen pakke modtaget fra dem.

• #8   19. mar 2014 Der var ingen ordrebekræftelse i spammappen.

Gik ind og valgte "glemt kodeord" - og fik så tilsendt et password, - der røg i spammappen.

Er logget ind, og kan se ordren er lagt derinde, - men intet er sket siden..

• #9   19. mar 2014 Jeg har skrevet til dem på deres site ang nogle håndtag jeg var interesseret i, men det er 14 dage siden og har intet svar fået

• #10   19. mar 2014 Forsøger at ringe til ham på fredag, og afbestille ordren, - det gider jeg sgu ikke gå og vente på.

"Køb dansk og støt op om din lokale forhandler" - ja, så kunne det være de skulle se at få røven med sig...

• #12   20. mar 2014 Deres leveringstid er som vinden blæser. Ikke et sted jeg vil handle igen, hvis jeg forventer, at have varen indenfor 1-2 dage. Et oliefilter tog vist 14 dage.

• #14   20. mar 2014 Så skal han satme gøre opmærksom på det. Der står 3-5 dages levering på det produkt jeg bestilte i mandags. Har stadig ikke hørt en skid. Der kommer aldrig anbefalinger af siden fra mig.

• #15   20. mar 2014 Jeg er VIRKELIG presset hvis de ikke kan overholde noget..

Jeg bestilte et droslingskit aftenen d. 17-03-2014: http://www.mcparts4u.dk/02-rc36-k25-droslingskit-honda-vfr750f

Der står levering 5-7 Hverdage, og jeg SKAL bruge kittet d. 05-04-2014 da der kommer en mekaniker og hjælper mig, dvs. 14 Hverdage efter, næsten 3 uger.
    Idag. d. 20-03-14 står status stadig på: Ny ordre modtaget.

Endvidere har jeg først lige nu og her set relativt mange dårlige anmeldelser omkring virksomheden.
    Dog har jeg fået en ordrebekræftelse smiley
    Håber virkelig at de kan leve op til max leveringstid + 7 Hverdage!

Mvh.
    Frederik

• Soren J
    Soren J Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #16   25. mar 2014 Har bestilt vindskærm for 3 uger siden. Fik ordrebekræftelse for 2 uger siden og ikke hørt en lyd siden. Pengene er trukket på kontoen men ingen vare modtaget. Svare ikke på mails, sms, tlf. Desværre placeret et et køb i en useriøs virksomhed som tilsyneladende driver svindel og bedrag som hovedbeskæftigelse. Træls men det ende jo nok i en politianmeldelse

• #17   25. mar 2014 Jeg har fortsat heller intet hørt.

Har sendt to mails. Nr to skrev jeg at ordren skal annulleres.

Jeg har købt det jeg skulle bruge andet steds, så bliver hidsig hvis de trækker penge.

Sender dem et link til denne tråd i morgen, - så kan de tænke lidt over det..

• #18   25. mar 2014 Netop sakset fra siden under "kontakt".

"Telefon og kontakt

Vores telefon er desværre lukket for tiden, da vi ikke kan få en udbyder som kan levere et stabilt signal.

Vi venter derfor på at tdc laver en antenne omlægning så vi igen kan få dækning, vi forventer at kunne svare igen i slutningen af denne månede.

Vi kan altid træffes på mail."

Come on!!!

• #19   27. mar 2014 Jeg har været igennem og tale med dem, både på den ene og anden måde, skod-virksomhed.. Hold nallerne væk!

• #20   27. mar 2014 Fik du fat på dem?

Hvad sagde de?

• #21   27. mar 2014 Pr email:
    Fik jeg af vide at ordren var gået igennem og de forventede den i starten af den uge vi nu er i. ((5-7 Hverdages levering), og vi er på 8. dagen idag.)

Pr. tlf:
    Der måtte vi tage personlig kontakt, og der var en masse personlige problemer der vanskelliggjorde virksomhedens håndtering af ordre, mildt sagt.

Jeg får en god ven ud for at drosle min mc på næste lørdag igen, her d. 05-04-14, og håber virkelig jeg får mit kit, når jeg har regnet dobbel leveringstid med!

• #22   27. mar 2014 Jeg har fået en email idag, der er okay, så nu må vi se hvad der sker smiley Jeg vender tilbage!

• #23   24. apr 2014 Bestilte mc garage i februar og har ikke modtaget det endnu. Pengene er trukket og de svarer ikke tilbage på mails.

Lorte firma!

• claus J
    claus J Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Svar: 3
    #24   19. maj 2014 platuglefirma.

bestilte varer - intet sker - ingen reaktion på henvendelse.

Kommentér på:
Kendskab til mcparts4u.dk

Annonce