Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye skiver til firebladen!!
  • #1   20. jan 2006 Altså hvis du kører virkeligt rådent og jeg mener virkeligt rådent.....
    Så er det ikke ligemeget hvilke skiver du køber.
    Husk at matche klodser og skiver....
    Ikke Bremboskiver med de billigste klodser fra Louis.....kan være det går, men chancen får at du smadrer dine bremseskiver er tilstede.

Mange forhandlere snakker om bløde og hårde klodser...
    Men det er nok mest fordi de ikke aner hvad de snakker om (ikke fordi jeg aner hvad jeg snakker om).. Først bestiller de sæt klodser, de dur ikke, kunden kommer løbende tilbage, så bestilles en anden sammensætning, men da er det for sent de første klodser har brudt overfladen på skiven og den kan måske ikke reddes...

Du går ikke fejl af anderkendte mærker som PFM, Brembo, SBS osv men de koster selfølgelig og undersøg hvad de anbefaler skal køre sammen, og følg det.

• #4   20. jan 2006 Har selv lidt erfaring med at origmonterede skiver ikke dur til race....
    Det stål de er lavet af er ikke godt nok, kan ikke tåle at blive skiftevis afkølet/opvarmet og slår sig en lille bitte smule.
    Man kan ikke se det men pludselig kan man overhovedet ikke få noget bremsetryk. Fænomenet hedder et eller andet jeg ikke kan huske .
    Ved ikke om det er et problem på danske baner, men var med et team på Silverstone hvor vi baksede med bremserne og ikke kunne fatte hvorfor vi ikke kunne få bremsetryk på et bestemt sæt fælge ...før nogen fortalte os at skiverne var færdige ......umuligt at se med det blotte øje,

• #5   20. jan 2006 hejsa...

Jeg har før spurgt på Galfer Wave skiver heninde, og har fået en rigtig god pris fra Lambertsen.dk... under 4000 for to for- og en bag-skive til en Kawa Z750... dertil skal du så ha klodser...

/Rumle

• #7   20. jan 2006 Nej det er ikke fading smiley
    Coning var ordet jeg ledte efter (brake disk coning)
    Ved ikke hvordan det forklares på dansk men googles definition er noget i retning af:
    This effect is the bending of the rotor or propeller blades when stressed.
    Skiverne har slået sig lidt og bremseklodserne "vipper" bare klingen så man trække bremsegrebet ind til styret.
    Vi stod 3 mand og luftede bremser ud og kunne bare ikke for tryk på, så smed vi et andet hjul i og vupti bremsetryk.
    Vi fattede ikke en skid målte skiverne og fælgen op de var identiske og syntes ikke de så ud til at fejle noget.

• #9   20. jan 2006 Takker.. så tror jeg det bliver wave.. så skal jeg bare lige finde en god pris...

Kommentér på:
Nye skiver til firebladen!!

Annonce