Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nye skiver
  • #1   7. sep 2010 j3eg køre selv med wave sikver købt på ebay ude fra hongkong, der er ikke noget at komme efter. og jeg har kørt med den siden 2008. de kan fåes til ca 1400kr for et sæt inc fragt
    bare prøv at søge på ebay.co.uk

• #2   7. sep 2010 jeg har godt nok hørt meget dårligt om de skiver fra østen, kan de holde til noget?? skal også bruge dem på køretekniske kurser, hvor der bliver bremset HÅRDT

• #4   7. sep 2010 Der er ingen tvivl om at Gafler er SUPER gode.

Jeg har selv købt KAGIZUME skiver fra UK, til en rigtig fornuftig pris (1500kr for et sæt). Da jeg først lige har monteret dem idag, kan jeg desværre ikke give dig en ide om hvor gode de er, men bygge kvaliteten ser godt ud. Jeg valgte at købe nyt klodser i mærket Gafler, så om det er en god kombination, må vi finde ud af i fremtiden.

Gafler koster ca. 3500kr for et sæt + told og moms. (front brakes)
    Gafler klodser koster ca. 400kr for et sæt + told og moms (tolden og moms var 243kr). (front brakes)

• #5   7. sep 2010 Uha det er altså et religionsspørgsmål. Havde jeg røven fuld af penge så kørte jeg med komplet Beringer. Men som mit liv er indrettet bliver det kina-skiver. Som Sajmon i øvrigt kører banekørsel med, vist uden problemer..

• #6   7. sep 2010 Er det ikke svært at klage, eller reklamerer skiver fra Hong Kong og resterende fjernøsten?.....

• #7   7. sep 2010 Jeg er temlig sikker på Sajmon tæsker løs på Kagizume skiver på sine cykler og de får gas på banerne.

• #8   7. sep 2010 jeg kender ikke sajmon..... ved bare at vi ikke brugte noget øst lort, da jeg skruede i vm for år tilbage...... Det var gamet sgu for værdifuldt til....*s*

• #9   7. sep 2010 Kagizumi sælger ved Sandys bikestore i england (så uden fortoldning) og det er bare noget der virker.
    Har ikke haft min på bane, men de virker SUPER på de danske veje og som sagt køre Sajmon også med dem og han tester dem rimelig hårdt - med ros til følge.

• #10   7. sep 2010 Det var jo ikke det spørgsmålet gik på......

er det ikke svært at reklamerer over dem, hvis de er defekte.....hvis de kommer fra østen..... jeg mener dem der får lavet tænder i thailand.....flyver jo heller ikke bare derned, hvis der går en plombe løs?......

eller er det bare mig der syns det er åndsvagt??

Kommentér på:
nye skiver

Annonce