1.019 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Så fik jeg min motorcykel! :D Så fik jeg min motorcykel! :D

Jah, igår hentede jeg min fine Suzuki GSX 250 E i Nøvling.. Den var billig, for den var lidt skadet.. kun rumpen med anderumpe, baglygte og blink på venstre side (:

Da jeg fik den hjem kunne den ikke starte.. Jeg satte batteriladeren til batteriet og fik det ladt op.. så prøvede jeg at dreje nøglen og trykke på knappen.. motoren drejede rundt, men der kom ikke liv i den.. efter nogle forsøg tænkte jeg at det ku' være forlygten, der tog noget spænding, så jeg slukkede den, og kværnen startede og gik op på 3000 omdr. med chokeren trukket. Jeg lod den stå og hygge sig lidt, og så kørte jeg mig en lille tur på den! smiley Yayh, det er rart med lidt flere heste end bare 1 som på Maxi'en..

I dag pillede jeg så de ødelagte dele og blinkene af.. og så skal jeg i Biltema imorgen og købe 2 liter olie, et forlygteholdersæt og 4 LED blinkere! smiley - jeg har anskaffet mig en RIGTIG fin LED baglygte til den, men den skal jeg lige ha' lavet ude på Me(n)tal College i Aalborg imorgen, når jeg får lidt tid til overs (:

Det var bare lige det jeg ville dele med jer smiley - godnat og dag!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så fik jeg min motorcykel! :D
Kommentér på:
Så fik jeg min motorcykel! :D

Annonce