tro ikke på alt du læser ! Mchjørnet tro ikke på alt du læser ! Mchjørnet
For at gøre en lang historie kort: jeg købte en mc med tilhørende gavekort til mchjørnet.
da jeg ville vide hvad det var for en butik søgte jeg lidt på mcg og nettet og huha der var flere der havde hørt om dårlige ting i butikken.
nå men jeg ringede og snakkede med dem lutter flinke servicemindede folk der brugte god tid på rådgivning og flere tlfsamtaler indtil jeg havde fundet det rigtige,idag kom så dagen hvor jeg drog fra fyn til kbh for at hente det. Igen en rigtig flink fyr bag disken der havde det hele liggende klar, der var så en pris på blink som han havde stående til en anden pris end jeg havde set, han greb med det samme tlf til leverandøren og satte ham ind i situationen og sagde at prisen var forkert og måtte ned til den pris som jeg havde set den til og det kom den, jeg gav ham så tilgodebeviset og han tog det og sagde ja det er fint og at de havde fået besked af tidligere ejer. og at jeg lige skulle bruge noget slange men det kunne jeg lige gå over på værkstedet og hente u/b . alt i alt en rigtig positiv oplevelse som gør at jeg ud fra min oplevelse klart kan anbefale MChjørnet
dec 2004
Følger: 37 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.076
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.803
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 7 Emner: 92 Svar: 651
man plejer ikke at høre om alle de gange det går godt hos forhandlerne..
godt initativ...
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 851
Generelt for mc-branchen ,og mange andre, har krisen måske betydet en adfærdsændring i butikkerne.
Hvor kunderne før strømmede til af sig selv og smed med pengene til højre og venstre, skal der måske ageres anderledes i dag, for at bibeholde et kundegrundlag.
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.421
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 4 Emner: 11 Svar: 74
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 851
Min betragning var nu ikke møntet på MC-hjørnet, men derimod hele markedet som sådan. Det var blot en tanke om, hvad krisen kunne betyde for handelsmetoderne.
jun 2007
jeg forholder mig bare til at have fået en behandling og service der var bedre end jeg kunne forlange. og derfor gentager jeg min overskrift
"tro ikke på alt du læser/hører"
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 57 Svar: 811
kim
apr 2006
Følger: 37 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.088
Jeg købte i sommers et par støvler ( kr 2500 ) til min søn i fødselsdagsgave. Uheldigvis skulle han bruge et nr større, og efter 5 henvendelser i butikken ( mc hjørnet ) og 2 mdr senere, var den lovede størrelse ikke hjemkommet ( mange forsk. undskyldninger ) Jeg valgte til sidst at tage ham med derud og bare vælge et par han kunne passe ( var ikke lige dem han ønskede ) men vi gad dem bare ikke mere. De nye støvler kostede kun kr. 2300, men vi kunne ikke få de reserende 200 kr tilbage, så vi måtte købe lidt crap for beløbet ( gad ikke have en tilgodeseddel der) Synes ikke lige det grænser til god service.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Per Harms selv foretager sig somme tider nogle yderst mærkværdige ting, det har jeg også oplevet, Til gengæld har har uhyre flinke og dygtige folk dernede og hans værkstedsfolk er helt super..
Jeg synes da det er godt at læse, at folk også har gode oplevelser med stedet
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 80 Svar: 278
aug 2007
Følger: 42 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 549
nov 2007
jan 2008
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 348
Han syns åbenbart, at det handler om at være mest rocker-hård, når man står overfor en kunde og man føler sig tit jordet. Jeg vil helst undgå at handle med ham, da jeg sætter pris på, at der udvist en smule glæde, når jeg afleverer mine penge til en ekspedient.
I MC Hjørnet virker det omvendt som om, at man skal være taknemmelig, hvis man undgår ubehageligheder fra Harms. Så butikken kan jeg på ingen måde anbefale.
Til gengæld er værkstedet skidegodt. De forstår at drive forretning og forstår at behandle folk ordentligt.. Har flere gange fået et par skruer og bolte, jeg manglede derude, og har også fået lappet et dæk kvit og frit sent fredag eftermiddag i en snæver vending (men lagde nu en hund til kaffekassen for den gode behandling).
apr 2008
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
okt 2005
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 45 Svar: 938
Så nej. Jeg får mine dæk skiftet og MCen rep. hos Kurt hos SydfynsMCservice. Det ved jeg hvad er. -Der er sgu da ingen der går et sted hen hvor man skal være nervøs for om det nu er ejeren der står bag disken..
jun 2007
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
Robin Harms
apr 2004
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 40 Svar: 541
Jeg har også selv oplevet Per Harms positivt et par gange, men kan kun sige en ting om det: psykopater har også gode dage!!!
aug 2005
Han er fare for at blive røvrendt, helt lige som så mange andre forretningsfolk. Derfor har jeg nok også 610924 gange skrevet, at ,man FANDEME altid er to om at handle.
Per har forsøgt at tryne mig en gang - det gik ikke, men han er sgu ikke den eneste der har forsøgt! Lets face it, der er en del mennesker, hvor man skal tælle sine fingre, hvis man trykker dem i hånden!
Så kan han være så ubehøvlet, at f.eks. min egen datter har gloet på ham og sagt, "Det er en fin hjelm, og jeg vil også ha' sådan en, men jeg vil sgu ikke købe den af DIG!"
Han er også manden der for åben skærm erklærer, at i hans kongerige gælder kun hans regler!
Det ændrer bare ikke ved det faktum, at jeg kan pege på en 7-7 stykker herinde som faktisk handler hos ham, fordi de respekterer hans og hans folks kunnen. Dertil kender jeg yderligere en flok, der er loyale kunder, med en klar viden om, at man selv skal være klar over, hvad man vil acceptere.
Personligt går jeg derind som sidste udvej, men det har jeg da gjort mere end en gang, og som nævnt, har han kanongode medarbejdere.
Så kan det godt være, at du mener, at jeg glatter ud - det gør jeg måske, fordi denne verden ikke består af sorte eller hvide nuancer - de allerfleste er grå, og vi har selv et vist ansvar for at kaste lys over dem
okt 2006
Følger: 79 Følgere: 71 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 5.347
Er dette for nyligt så må jeg jeg da lige tilføje at man skal tænke på at tingene har ændret sig, du kan forvente at kunne tillade dig meget mere som forbruger i disse tider, det sådan set kun dine egne dårlige nerver der sætter grænsen for hvad man kan logge forretninger til at gøre pga finans krisen, groft sagt.
Tilfredse kunder, er et most.
jun 2007
nov 2007
Per Harms har kun en nuance og den er sort og helt hans egen...og med hensyn til at kaste lys over den ...tja jeg gør hvad jeg kan for at andre ikke skal komme i mc-hjørnets skruestik....
nov 2007
apr 2008
"Der er sgu da ingen der går et sted hen hvor man skal være nervøs for om det nu er ejeren der står bag disken".
Jeg er hel enig i dette synspunkt !!!
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.300
med andre der må jo osse være et pat tilfredse kunder
aug 2005
Misforstå mig mig ikke, Jeg er selv yderst bestemt ,så hyænen har det ikke fra nogen fremmed. Derfor kan man jo godt have behov for at håndtere et røvhul (det skrev jeg vel ikke) kostruktivt af og til.
Det jeg siger er, at håndterer man Per rigtigt, så bliver man også rimeligt behandlet. Problemet er så, at rigtig håndtering i visse tilfælde kan være en forholdsvis bidsk affære i retning af: "Hvis du og jeg skal videre så er det i en anden tone - vil du sælge noget til mig eller ej??"
Og så tror jeg desværre der er forskel på Pers oplevelse af en 40-50 årig mand og en gut på alder med hans egne sønner. De to slags virker simpelthen ikke lige stærkt på ham:-)
nov 2007
aug 2005
Jeg er helt klar over din godmodighed.
Mandens opfattelse af omgang med andre mennesker stemmer heller ikke overens med min, men åbenbart har han kunder - han lever da endnu .-)
tro ikke på alt du læser ! Mchjørnet