{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.496 visninger | Oprettet:

Hjælp os med at lede, forsvundet pige {{forumTopicSubject}}

Min venindes datter, Natascha er forsvundet, og nogen af jer har muligvis set det i nyhederne.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-20459727.html?forside

Hun er 13 år 1.60m og spinkel af bygning, med dårligt afbleget hår, og meget kraftig øjenmakeup, iført en bevar christania trøje, hun kommer fra Herlev ved københavn, og er meget ofte set omkring christania og Ungdomshuset.

Hun færdes ofte i Goth og Emo miljøer, og har ikke haft nogen skænderier eller uoverenstemmelser hjemme, og har ingen fortid med at stikke af hjemme fra.

Hun kan muligvis være i kolding området, men ellers er det i københavn hun vil befinde sig.

Hvis i ser hende bedes i ringe til vestegnens politi på 4386 1448.

Mvh
Tore

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp os med at lede, forsvundet pige
  • #1   15. feb 2009 håber i finder hende igen

• #2   15. feb 2009 Bor i Kolding, kigger efter hende, kender en del Taxa chaffører, beder dem om og holde øje her også......

Håber I finder hende.....

• #3   15. feb 2009 Billede er noget nemmere at genkende udfra, bare en tanke...

• #4   15. feb 2009 Der er et billede i linket..

• #5   15. feb 2009 Der er et billede i linket..

• #6   15. feb 2009 Kommer fra Esbjerg så er nok ikke den store hjælp, men håber virkelig i finder hende snarest i god behold..

MVH

• #7   15. feb 2009 Puha, jeg håber I finder hende i god behold!! :S Jeg skal nok holde øje og heldigvis er hun da til at kende, så det øger formentlig sandsynligheden for at hun bliver genkendt!...

• #8   15. feb 2009 Holder øje i Roskilde og omegn, håber at hun snart bliver fundet

• #10   15. feb 2009 Don T, det har vi virkelig ikke brug for at høre på, har du ikke noget konstruktivt at komme med, så lad være med at skrive noget... Ffs, hvad hvis det var din datter der bare var forsvundet...

• #11   15. feb 2009 Ulykkeligt og bekymrende på mange måder. Håber hun dukker op og kommunen efterfølgende kommer ind i billedet ift familien..

Ps.
    Iøvrigt har Don T sgu da ret.
    Hvad helvede laver en pige på kun 13 år de omtalte steder..

• #12   15. feb 2009 Don T, delvis enig j,MEN ikke det rette sted til indlægget smiley
    Hvad en 13 årig laver de steder, rækker min fantasi ikke til...

Håber hun hurtigt findes i god behold!!

• #13   15. feb 2009 Bonneville formullerede det sgu lidt bedre smiley

• #14   15. feb 2009 Kan pigen have jævnaldrende veninder/skolekammerater der? Der bor vel en del børn/unge derude..

• #15   15. feb 2009 - er åbenbart fundet - iflg. ekstrabladet.dk....

• #16   15. feb 2009 http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-20466517.html

DAMN der mangler sguda noget på førstesalen et sted!

• #18   15. feb 2009 Don T ENIG, men så længe hun ikke var fundet, behøvede man ikke skrive den slags. MEN er enig, der er fandme noget galt i den famillie, hvis man ikke aner hvor ens 13 årige datter er...
    SYGT!!!!

• #19   15. feb 2009 må sgu indrømme at jeg heller ikke lige mener det er de bedste steder at komme... og slet ikke for en på 13. det sammen med at hun forsvinder i et stykke tid. kunne man jo sagtens opfatte som en tegn på at pigen er på vej i en skidt retning... på den anden side. så er der sgu hyggeligt på staden (eller det var der i hvert fald engang)

• #20   15. feb 2009 Kære debatører.
    Det er ikke stedet at diskutere familliens evner som forældre. Det er som jeg kan forstå af det tilgængelige heller ikke noget vi kan vide noget om. Det er så nemt, at "fordømme" andre, men tag bare mit ord for, at en uforudset skæbne kan ramme enhver også den, der mener at have styr på sit liv, sine børn og alt andet iøvrigt.
    Det som der bedes om her, er hjælp til at finde en pige. Det synes jeg bare man skal sige ja til, hvis man har lydt til det og ellers ikke blande sig i en sådan tråd her.
    Hvis man har lyst til generelt, at diskutere familliers vanskeligheder med børn eller alt muligt andet. Jamen så er det vel bare at starte en tråd på rette sted.

• #21   15. feb 2009 1. hun er fundet så det problem er løst.
    2. dette er et åbent forum, og opretter man et indlæg så må man forvente svar. vil vedkommende ikke have det bliver skrevet mere i indlægget så må man jo slette det. hvad der tit kan være et godt råd kan ofte blive tolket som fordømmende... det kan det være. det kan også bare være et godt råd. eller en blanding af de 2.

• #22   15. feb 2009 Kære Kent P
    Om dette er stedet eller ej, kommer vel an på hvad folk har lyst til at diskutterer i dag!
    Personen ER fundet, hvorfor den overhængende fare ER overstået. derefter er det vel normalt at tænke over det skete, hvis situationen er unormal.
    I dette tilfælde er den unormal, og det er det der diskutteres!

Trådstarter kan til enhver tid slette en tråd, men der dukker jo evt. bare en ny op. her for man da den "fulde" historie for dagen!

Jeg tager gerne dit ord, for at uforudsete ting SKER... MEN nogle gange er det bad luck, andre gange, burde man måske have set det komme.. jeg har ikke været der, så jeg kan ikke MED SIKKERHED sige hvad der gør sig gældende MEN jeg bestemmer selv om jeg vil udtale mig om det, eller diskutterer det med andre DA personen ER fundet, og der ikke længere er en AKUT fare, spørgsmålet, er måske, måske ikke, om der fortsat er en fare for barnet!!!

Jesper

• #23   15. feb 2009 Jeg siger tak til dem som har hjulpet med at lede.. Vi er absolut ikke uenige i, at det var en fuldstændig tankeløs handling hun har fortaget sig.

Hvad angår familien, og denne evne til at varetage børnenes tav, gider jeg ikke komme ind på her.. I har ret til jeres holdning, men hvis jeres søn/datter i en alder af 13 år vil på christania, ungeren eller lign, så er der sgu ikke noget i ville kunne gøre for at stoppe det. Hellere vide hvor barnet er, end det lyver om det..

Skal dog lige siges til forsvar at det er første gang hun er forsvundet, ellers har hendes mor meget godt styr på hvor hendes børn er, at I er uenige med stederne er jeres ret, men som sagt, vil dit barn i de aldre noget, så gør de det.

• #24   16. feb 2009 Jesper S: Jeg anfægter ikke din eller andres ret til at ytre sig, ej heller selv om jeg evt. er helt uenig i hvad du eller andre måtte mene. Jeg vil endda kæmpe for din ret til, at være uenig med mig. Det jeg prøver at sige er, at man i en situation hvor man har "mistet" sit barn, (ved ikke om du har barn) ikke har har brug for at få at vide, at man er en dårlig forælder. Prøv at tænke det igennem hvis det var dit eget barn, der var forsvundet. Tror du så at du ville føle dig hjulpet eller tror du, at du ville føle at du fik endnu en svær ting bragt ind i en i forvejen svær svær situation?? Når jeg mener det ikke lige var stedet, at begynde at diskutere forældreevne, er det fordi jeg ikke tror, at nogen af os bevidst forsøger, at gøre en fortvivlet situation endnu vanskeligere. Det er defor jeg mener, at diskussionen hører hjemme et andet sted, men hvis andre mener noget andet................ tja så er det jo Deres ret, ingen tvivl om det. Iøvrigt er det dejligt, at pigen er fundet!!

• #25   16. feb 2009 Ja og endeligt kan vi vel også huske et eller andet fra vores egne teenageår, ikke? I dag er mange børne længere fremme end vi andre for år tilbage, og rigtig dejligt at pigen er kommet hjem i god behold smiley

• #26   16. feb 2009 Kent, vi er jo helt enige, hvorfor det blev skrevet efter hun var fundet smiley

• #27   16. feb 2009 Og ska`vi så ikke snart ud at køre på to hjul???

• #28   17. feb 2009 Har da været ude i dag smiley var godt nok tæt på at smide den nogle gange. især her kl. 00:15 da jeg kørte hjem smiley

Sådan lever man livet, og holder sine reflekser i form!

Kommentér på:
Hjælp os med at lede, forsvundet pige

Annonce