1.233 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Mc tv Mc tv

http://tvmc.dk/forside.htm

Jeg vil gerne se programmet fra den 25 december, og har aldrig haft problemer med at hente det før... Men nu kan jeg ikke engang komme ind på den...

Når jeg rykker på Medium kvalitet åbner den en side hvor der står at internet explorer ikke kan vise hjemmesiden...

Og trykker jeg på High, så bliver den bare ved med at lede uden at åbne siden hvor jeg kan downloade...

Nogen der kan hjælpe mig videre, da jeg MEGET gerne vil se det nye program???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc tv
  • #1   27. dec 2008 det virker for mig:) prøv en anden browser

• #2   27. dec 2008 Prøv at højreklikke på ikonet og gem filen på computeren. De fylder jævnt meget, mener det er 250Mb pr. afsnit i "High"

Kunne heller ikke selv åbne dem med Mediaplayer, men de virkede fint med VLC-afspilleren.

VLC er gratis og kan downloades hér: http://www.videolan.org/vlc/

- P. Bruun

• #3   27. dec 2008 Jeg prøver at se om jeg kan gemme den smiley

• #4   27. dec 2008 Så virker det, mange tak smiley

• #5   27. dec 2008 Gert> Det er fordi at det var en skodudsendelse at du ikke kunne se den. lol. smiley

• #6   28. dec 2008 Skodudsendelse?
    Bare fordi de kaldte Hayabusa for et oldtidsmonster og ikke kunne se formålet med den? Det er vi nu ellers masser af andre der heller ikke kan... smiley he heh

Til gengæld var det da dejligt at få lov at se lidt fabriksbilleder/besøg fra imo. stærkt oversete Bimota. Man kan da kun undre sig over, at de ikke sælger flere maskiner i forhold til Ducati og MV Agusta. Enhver der har set alle tre på nærmeste hånd ved at Bimota er lige en klasse mere gennemført og forfinet ned til allermindste detalje. Endda til samme pris, (hvis man alligevel er ud at brænde de penge af) som en Duc. 1098 eller MV Agusta koster!

• #7   28. dec 2008 ja for hulen... man får mere og mere lyst til sådan en italiener... omend ikke for at køre på så bare til at nyde... det er altså kræs... og tror ikke det er blevet ringere med årene...
    Man kan sige de laver en cykel som japanerne, så bare med lette fælge, superkvalitet af komponenter til affjedring også laver de det med en rigtig flot finish... Men ja prisen bliver jo også derefter...

selv må jeg indrømme duc aldrig har sagt mig det vilde, men har altid været vild med mv agusta... bimota er helt klart en overset spiller i den genre af cykler... men det kan være den bare skal markedsføres noget bedre...

Kommentér på:
Mc tv

Annonce