1.179 visninger
|
Oprettet:
Mc tv {{forumTopicSubject}}
http://tvmc.dk/forside.htm
Jeg vil gerne se programmet fra den 25 december, og har aldrig haft problemer med at hente det før... Men nu kan jeg ikke engang komme ind på den...
Når jeg rykker på Medium kvalitet åbner den en side hvor der står at internet explorer ikke kan vise hjemmesiden...
Og trykker jeg på High, så bliver den bare ved med at lede uden at åbne siden hvor jeg kan downloade...
Nogen der kan hjælpe mig videre, da jeg MEGET gerne vil se det nye program???
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.310
jan 2004
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 27 Svar: 243
Kunne heller ikke selv åbne dem med Mediaplayer, men de virkede fint med VLC-afspilleren.
VLC er gratis og kan downloades hér: http://www.videolan.org/vlc/
- P. Bruun
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.381
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.381
dec 2007
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 452
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.025
Bare fordi de kaldte Hayabusa for et oldtidsmonster og ikke kunne se formålet med den? Det er vi nu ellers masser af andre der heller ikke kan... he heh
Til gengæld var det da dejligt at få lov at se lidt fabriksbilleder/besøg fra imo. stærkt oversete Bimota. Man kan da kun undre sig over, at de ikke sælger flere maskiner i forhold til Ducati og MV Agusta. Enhver der har set alle tre på nærmeste hånd ved at Bimota er lige en klasse mere gennemført og forfinet ned til allermindste detalje. Endda til samme pris, (hvis man alligevel er ud at brænde de penge af) som en Duc. 1098 eller MV Agusta koster!
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
Man kan sige de laver en cykel som japanerne, så bare med lette fælge, superkvalitet af komponenter til affjedring også laver de det med en rigtig flot finish... Men ja prisen bliver jo også derefter...
selv må jeg indrømme duc aldrig har sagt mig det vilde, men har altid været vild med mv agusta... bimota er helt klart en overset spiller i den genre af cykler... men det kan være den bare skal markedsføres noget bedre...
Mc tv