Suzuki GSXR 250 [Tidl. motorcykel] 1987
2.510 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
26 Kommentarer
Suzuki GSXR 250
Årgang:
1987
Motor:
Standard ------ GSX-R stands for Gran Sport, 4 in-line, Racing
Cylindre: 4
Motortype: 4-takts Række
Knastaksler: 2 overliggende (DOHC) DOHC - Dobbelt overhovedet knastaskler, en aksel til indsugning, og en til udsugning.
Ventiler: 16 (4 pr cylinder)
Luftfilter: Polyurethane - skum element
Køling: Vandkølet (Oliekølet kobling)
Smøring: Vådsumpsmøring
Boring/slaglængde: 49,0/33,0 mm
Slagvolumen: 248 ccm
Kompression: 12,5:1
Udstødning: 4-1 med SPES(Suzuki Power-up Exhaust system)
Max ydelse: 45 hk ved 14.500 rpm. på motoren.
Max drejningsmoment 2,5 kg/m ved 10.500 rpm.
rødt felt: 17.000 rpm.
O begrænser: 17.500 rpm.
Maks omdrejningstal: 20.000 i rødt felt, men når begrænsningen ved 18.000rpm (17.500)
Karburator - 2 dobbelte, Mikuni BSW 27 type CV.
Transmission
Primært: tandhjul 15T for og 47T bag.
Kobling: Flere-pladers i oliebad. (Wet multi-plate clutch)
Gearkasse 6 trin
Sekundært: kæde (108 led)
Cylindre: 4
Motortype: 4-takts Række
Knastaksler: 2 overliggende (DOHC) DOHC - Dobbelt overhovedet knastaskler, en aksel til indsugning, og en til udsugning.
Ventiler: 16 (4 pr cylinder)
Luftfilter: Polyurethane - skum element
Køling: Vandkølet (Oliekølet kobling)
Smøring: Vådsumpsmøring
Boring/slaglængde: 49,0/33,0 mm
Slagvolumen: 248 ccm
Kompression: 12,5:1
Udstødning: 4-1 med SPES(Suzuki Power-up Exhaust system)
Max ydelse: 45 hk ved 14.500 rpm. på motoren.
Max drejningsmoment 2,5 kg/m ved 10.500 rpm.
rødt felt: 17.000 rpm.
O begrænser: 17.500 rpm.
Maks omdrejningstal: 20.000 i rødt felt, men når begrænsningen ved 18.000rpm (17.500)
Karburator - 2 dobbelte, Mikuni BSW 27 type CV.
Transmission
Primært: tandhjul 15T for og 47T bag.
Kobling: Flere-pladers i oliebad. (Wet multi-plate clutch)
Gearkasse 6 trin
Sekundært: kæde (108 led)
Hestekræfter
45 hp/ 14,500 rpm på motoren
24 Nm(Newtonmeter) (2,5 kg-m)/ 10,500 rpm. (Kunne godt ønskes højere tal) :-P
24 Nm(Newtonmeter) (2,5 kg-m)/ 10,500 rpm. (Kunne godt ønskes højere tal) :-P
Fælge
Flotte standard fælge. Både for og bag. Som er mærket med SUZUKI på egeren. Fælgene er dog sprøjtet med en gummi-maling som er både syre og møg modstandsdygtig.
Bremsevæske, benzin, olie osv. praller bare af gummien. Og inde under er der frisk sølv fælg fra en 1989.
Bremsevæske, benzin, olie osv. praller bare af gummien. Og inde under er der frisk sølv fælg fra en 1989.
Dæk
Foran: Nyt fordæk i 2013, 110/90-17, Continental SuperAttack (2.0 Bar)
Standard mål er 100/80-17
Bagved: 150/70-ZR17, Continental SuperAttack 150/60-ZR17 (2.5 Bar) Monteret i 2013.
Standard mål er 130/70-17
Jeg har et dæk liggende på fælg det er Bridgestone S20R Evo, Radial Tubeless 140/70-17, og er købt i jan-feb 2015.
Samt et fordæk som er af Michelin, 110/70-17
begge dæk jeg har liggende er på årgang 87 original hvid fælg.
Standard mål er 100/80-17
Bagved: 150/70-ZR17, Continental SuperAttack 150/60-ZR17 (2.5 Bar) Monteret i 2013.
Standard mål er 130/70-17
Jeg har et dæk liggende på fælg det er Bridgestone S20R Evo, Radial Tubeless 140/70-17, og er købt i jan-feb 2015.
Samt et fordæk som er af Michelin, 110/70-17
begge dæk jeg har liggende er på årgang 87 original hvid fælg.
Topfart
Jeg har kun personligt været på 160 stykker, hvilket er rigeligt til mig.
Men specifikationerne lyder:
0-60: 2.8 sek
0-80: 4.5 sek
0-100: 6.5 sek
0-120: 9.5 sek
0-140: 13.7 sek
0-160: 22.1 sek
topfart 178 km/t
Udveksling:
1. Gear 3,454 38/11
2. Gear 2,266 34/15
3. Gear 1,750 28/16
4. Gear 1,450 29/20
5. Gear 1,250 30/24
6. Gear 1,150 23/20
primær 2,285 (80/35)
sekundær 3,615 (47/13)
Men specifikationerne lyder:
0-60: 2.8 sek
0-80: 4.5 sek
0-100: 6.5 sek
0-120: 9.5 sek
0-140: 13.7 sek
0-160: 22.1 sek
topfart 178 km/t
Udveksling:
1. Gear 3,454 38/11
2. Gear 2,266 34/15
3. Gear 1,750 28/16
4. Gear 1,450 29/20
5. Gear 1,250 30/24
6. Gear 1,150 23/20
primær 2,285 (80/35)
sekundær 3,615 (47/13)
Tuning
Absolut intet, står standard.
Dog er jeg i gang med projekt larmepotte.
Dog er jeg i gang med projekt larmepotte.
Styling
Fuld kåbe i rød, udskiftet med komplet blanksort skjolde, dertil har jeg tilføjet:
GSX-R klistermærker fra de nyere 600-750-1000 modeller. I Lime grøn
Skiver til kædeskærmen og til frontkåbeskjold er malet samme limegrønne farve.
Grønt/sort tankpad.
Grønt Suzuki klistermærke til vindskærm
Sort malet vindskærm
Grønt suzuki klistermærke på bagsvingeren.
Unbraco bolte på vindskærmen.
Grønne ventilhætter på forgaflen.
2 ekstra flotte suzuki mærker med 3D effekt.
Ekstra brede dæk.
GSX-R klistermærker fra de nyere 600-750-1000 modeller. I Lime grøn
Skiver til kædeskærmen og til frontkåbeskjold er malet samme limegrønne farve.
Grønt/sort tankpad.
Grønt Suzuki klistermærke til vindskærm
Sort malet vindskærm
Grønt suzuki klistermærke på bagsvingeren.
Unbraco bolte på vindskærmen.
Grønne ventilhætter på forgaflen.
2 ekstra flotte suzuki mærker med 3D effekt.
Ekstra brede dæk.
Ekstraudstyr
Schubert C3 med tilhørende Denver actioncam montage.
Held tekstil jakke.
Held tekstil sort buks
Daytona støvle
Alarm bremseskivelås
2 ekstra skivebremselåse
Værktøj + klud
2 Nøgler
Papirer
Held tekstil jakke.
Held tekstil sort buks
Daytona støvle
Alarm bremseskivelås
2 ekstra skivebremselåse
Værktøj + klud
2 Nøgler
Papirer
Bemærkninger
Motorcyklen blev produceret i Japan fra 87 til 1989 og med Across modellen helt til 94. Cyklen blev importeret til Danmark i årene 89 til 92.
Denne cykel er fra 31-12-87 og derfor har års koden (H.)
Egenvægt 137 KG(Wet), 124(dry).
Max/Total vægt 340
Jeg har en årgang 89 ligeså med samme specifikationer til reservedele, uden danske papirer
Denne cykel er fra 31-12-87 og derfor har års koden (H.)
Egenvægt 137 KG(Wet), 124(dry).
Max/Total vægt 340
Jeg har en årgang 89 ligeså med samme specifikationer til reservedele, uden danske papirer
Suzuki GSXR 250
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 814
jul 2013
Følger: 15 Følgere: 114 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 443
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.463
jul 2013
Følger: 15 Følgere: 114 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 443
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 814
Har selv gjort det 2 gange. Tjek forbi mine, ved en del om dem.
Din er desuden i flot stand!!
jul 2013
Følger: 15 Følgere: 114 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 443
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 33 MC-er: 5 Emner: 7 Svar: 24
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 45 MC-er: 11 Emner: 13 Svar: 71
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 35
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.940
apr 2014
Følger: 12 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 11
velkommen
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 70
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 102 Svar: 2.502
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 9 Svar: 52
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 3 Svar: 8
jul 2013
Følger: 15 Følgere: 114 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 443
jun 2013
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 713
sep 2014
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 3
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 133
jul 2013
Følger: 15 Følgere: 114 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 443
Så ro i trussen mulle, alt sammen skal nok gå.
jun 2013
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 713
jul 2013
Følger: 15 Følgere: 114 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 443
At have en betyder ikke jeg kører på den... Jeg har en lille scooter fra thansen jeg kører på til dagligdag.
Næste gang så vent med at kritisere.
jun 2013
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 713
jun 2005
Følger: 1 Følgere: 55 MC-er: 12 Svar: 271
jul 2013
Følger: 28 Følgere: 224 MC-er: 9 Emner: 48 Svar: 815
Velkommen til den
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.157