{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Nimbus C standard 1936

16.860 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Nimbus C standard

Årgang:
1936
Motor:
4 cyl. luftkølet. Med overligende knast og 8 ventiler. 746 cm3. Boret op en gang.
Hestekræfter
18 af de vilde...
Fælge
Sølvmalede stålfælg, med små bremser foran og bagpå, som det hører sig til på en årg. 36. De kan godt nok ikke bremse særlig meget. Men det skal jo være så org. som mulig.
Dæk
Dunlop
Topfart
Max 95 med denne sidevognsgearing, men maks normal fart 75
Tuning
Ikke det der ligner....
Styling
Ikke andet en hatten, og en del sjældne stumper, såsom: Knopbaglygte og lang snoet benzinrør. Stiv kardan. Den gamle type forgaffel, og små bremser (150mm) for og bag.

Mangler en stor forskærm, som kan købes, (Ses på tegningen, og regner med at få den engang) og en org. kaburator årg. 36 som ikke kan betales (ca. 7500) plus benzin hane (ca. 3000) som også er for dyr. For at den står "næsten" org.
Ekstraudstyr
Har et passagersæde til den, men har pillet det af. Sorte orginale nummerplader. Refleks bagpå, som er kommet af nu den er synet.

Har købt en hel ny sidevogn på stumpemarked d. 3/11-07 Det er en Acap model A.F med et cykelbørsen stel (Den har ingen bremse)
Bemærkninger
Det er lidt noget andet at køre på end en GSX-R 1100 da Nimbussen er en noget langsommere cykel, men det er nu meget sjov med sådan en gammel cykel. Folk vender sig om og kigger efter den, det sker ikke så tit på den anden, medmindre man kører rådent... : ) Så er det lidt speciel at vænne sig til at køre med håndgear.
Kommentér på:
Nimbus C standard
Annonce