Yamaha FZR750r Bolche Fighter 1987
1.455 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Kommentarer
Yamaha FZR750r Bolche Fighter
Årgang:
1987
Motor:
749ccm 20v motor
Intet gjort ved motor ud over service med tændrør, olie+filter og luftfilter
Intet gjort ved motor ud over service med tændrør, olie+filter og luftfilter
Hestekræfter
nogle mener den burde have 106 og andre siger 110 :) Men det er underordnet så længe den bare kører som den skal :D
Fælge
Foran : Honda CBR900rr
Bag : Honda CBR900rr
Bag : Honda CBR900rr
Dæk
Foran : 130/70-16
Bag: 190/50-17
Bag: 190/50-17
Topfart
mit gæt er omkring 210km/t :)
Tuning
Lazer 4-2-1 komplet udstødning
Styling
Bagsvinger+fælg fra Honda CBR900rr
USD forgaffel fra Suzuki GSXR1000 k1
Forhjul fra Honda CBR900rr
Forskærm fra Suzuki GSXR1000k1 som er ændret lidt
Hugger ( eget design i glasfiber)
Bagende støbt i samme design som Kawa Z750 06', men 4cm smallere, luftindtag i siderne og Yamaha R1 diode baglygte med integreret blink
Fighter forlygte (støbt i glasfiber i eget design)
Fælgkant striber i orange
Øverste gaffelbro ombygget til fighter styr og fjernet tændingslås
Bar end spejle
Guld styr
Guld håndtag
Tændingslås flyttet ned på venstre side af stellet
Koso DB-01r Speedometer
wave bremseskiver foran
Stålarmerede bremseslanger foran
opkortet lazer potte i kulfiber
Har sikkert glemt noget, men ellers har jeg selv støbt alle kåber bortset fra tank og forskærm.
USD forgaffel fra Suzuki GSXR1000 k1
Forhjul fra Honda CBR900rr
Forskærm fra Suzuki GSXR1000k1 som er ændret lidt
Hugger ( eget design i glasfiber)
Bagende støbt i samme design som Kawa Z750 06', men 4cm smallere, luftindtag i siderne og Yamaha R1 diode baglygte med integreret blink
Fighter forlygte (støbt i glasfiber i eget design)
Fælgkant striber i orange
Øverste gaffelbro ombygget til fighter styr og fjernet tændingslås
Bar end spejle
Guld styr
Guld håndtag
Tændingslås flyttet ned på venstre side af stellet
Koso DB-01r Speedometer
wave bremseskiver foran
Stålarmerede bremseslanger foran
opkortet lazer potte i kulfiber
Har sikkert glemt noget, men ellers har jeg selv støbt alle kåber bortset fra tank og forskærm.
Ekstraudstyr
Original forgaffel + bagsvinger + fælge. Og original bagende+sæde
Bemærkninger
Lakeringen var en hurtig og sjov lakering jeg gav den da jeg ikke kunne nå det som jeg havde planlagt til at starte med inden sæsonen startede. Så det er en lakering den sikkert kun beholder i denne sæson
Har stort set lavet alt selv på den bortset fra lidt fræse / dreje arbejde som jeg har haft en kammerat til at hjælpe med.
Mangler stadig lige at få betrukket sædet
Har stort set lavet alt selv på den bortset fra lidt fræse / dreje arbejde som jeg har haft en kammerat til at hjælpe med.
Mangler stadig lige at få betrukket sædet
Yamaha FZR750r Bolche Fighter
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 93 Svar: 1.084
aug 2012
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 9
apr 2014
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 160
Jeg kunne godt forestille mig, det ville være på grænsen til det anstrengende hvis man kørte 210 km/t på sådan en mc uden nogen form for kåbe eller noget, dog.