Lifan LT-180 T5 2007
1.987 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Kommentarer
Lifan LT-180 T5
Årgang:
2007
Motor:
4-takts vatiomatic GY6 motor.
1 cylinder, OHC på 175ccm
En utrolig behagelig motorgang, stort set lydløs.
1 cylinder, OHC på 175ccm
En utrolig behagelig motorgang, stort set lydløs.
Hestekræfter
Med original motor opgivet til.
7,2 kW
ca. 9,8 HK v./ 7.000 omdr./min.
Moment på 9 Nm ved 6.000 omdr./min.
Jeg har ikke nogen måling med det nye setup, men der er kommet nogle flere i stalden ihvertfald. Skal nok forsøge med et bud når den er kørt til
7,2 kW
ca. 9,8 HK v./ 7.000 omdr./min.
Moment på 9 Nm ved 6.000 omdr./min.
Jeg har ikke nogen måling med det nye setup, men der er kommet nogle flere i stalden ihvertfald. Skal nok forsøge med et bud når den er kørt til
Fælge
12" aluminium
Hydraulisk skrivebremse for og bag.
- Begge håndbetjente
Hydraulisk skrivebremse for og bag.
- Begge håndbetjente
Dæk
4.00 - 12 - endnu. Det er originalmonteringen, så vil snarest se mig om efter noget ordenligt.
Topfart
PÅ den anden side af 1 0 0 km/t
Tuning
-Forextreme High End Performance Patent Dual Ramp "Xtreme-V2" Variomatic 20x17mmGringe Rollers (pt. med 12 og 14)-11+12+14
-Ceramisk Coated 62mm cylinder som er 1 mm kortere for højere kompression
-Topstykke med 30mm ventiler både ind og ud ( originale er 23 og 27 ) - Topstykket er forhøjet 6.5mm for at kunne give plads til ventilerne, samt en bedre flow vinkel.
-Forstærket knastkæde
-Racerknast af mærket CV, den er kategoriseret efter E303 kategorien, hvilket svarer til en A9.
-koblingsfjedre 1500rpm.
Drivrem af Kevlar
cylindersættet er IKKE bare sådan ligetil at montere. Motoren skal adskilles og fræses op så der kun er et par tiendedele tilbage af gods.... Ikke for sarte sjæle! ! !
-Ceramisk Coated 62mm cylinder som er 1 mm kortere for højere kompression
-Topstykke med 30mm ventiler både ind og ud ( originale er 23 og 27 ) - Topstykket er forhøjet 6.5mm for at kunne give plads til ventilerne, samt en bedre flow vinkel.
-Forstærket knastkæde
-Racerknast af mærket CV, den er kategoriseret efter E303 kategorien, hvilket svarer til en A9.
-koblingsfjedre 1500rpm.
Drivrem af Kevlar
cylindersættet er IKKE bare sådan ligetil at montere. Motoren skal adskilles og fræses op så der kun er et par tiendedele tilbage af gods.... Ikke for sarte sjæle! ! !
Styling
De originale LIFAN mærker er pillet af, ellers står den som den forlod fabrikken.
Ekstraudstyr
Ryglæn til fører og passager,En hjelm under sædet, spyball alarm der skal monteres og så at der er plads til 9 dåser i handskerummet.
Bemærkninger
Jeg er blevet grebet af de her Mc Scootere, jeg kan ikke styre det.
Komforten på sådan en er bare helt i top.
I udlandet går den også under navne som Geely 150 KingScooter, og Bisan Senator 150
_- Da den havde kørt 987km begyndte tuningsprojektet.
Jeg lægger noget mere info op omkring kørbaheden, så snart jeg er færdig med projektet!
Komforten på sådan en er bare helt i top.
I udlandet går den også under navne som Geely 150 KingScooter, og Bisan Senator 150
_- Da den havde kørt 987km begyndte tuningsprojektet.
Jeg lægger noget mere info op omkring kørbaheden, så snart jeg er færdig med projektet!
Lifan LT-180 T5
okt 2004
Følger: 62 Følgere: 190 MC-er: 10 Emner: 18 Svar: 802
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 37 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 1.933
Hvordan ka' det være at du pludselig har fået det hersens "scooter-flip" ?
Det er dog rart at se at du ikke har mistet lysten til at tune...
Hvor mange heste kan du forvente at trække ud af den der Lifan ?
Og hvor køber du stumperne ?
Hver gang jeg ser sådan en "bobbet" 250 ccm 2 cyl kinøjser får jeg en voldsom lyst til at bygge en turbo-tunet kinøjser-dragster, men det er nok ikke besværet værd..
jul 2004
Følger: 9 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 280