Honda VTR1000 SP-1 (SOLGT) 2000
6.970 visninger
|
Oprettet:
Honda VTR1000 SP-1 (SOLGT)
Årgang:
2000
Motor:
2 cyl. v. 90gr. 999ccm
Hestekræfter
136 hk / 101 kw std..
Har endnu ikke fået udskrift efter tuning...
Har endnu ikke fået udskrift efter tuning...
Fælge
Std. sort alu
Dæk
Bag: 190 michelin pilot sport.
For: 120 std.
For: 120 std.
Topfart
ca. 275.... Begrænseren kommer tidligt
Tuning
Akrapovic Titanium komplet system
Kulfiber indsugningskasse
Powecommander PC III'r'
Kulfiber indsugningskasse
Powecommander PC III'r'
Styling
ingen...
Ekstraudstyr
heller ingen...
Bemærkninger
Tak til Søren Wind for foto - www.opz.dk
Honda VTR1000 SP-1 (SOLGT)
apr 2006
Følger: 27 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 37 Svar: 253
og så lige en ting mere:) hvad er prisen på sådan et komplet system der?
apr 2006
Følger: 27 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 37 Svar: 253
den må lyde sygt med det komplette system der!!! suk jeg gad godt ha en sådan sp1'er der.. hvordan syntes du den er til langture? mvh Anders
jun 2007
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 415
Fed Cykel du har dér... HØJ
A
feb 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 5
Nu er jeg jo ikke ekspert på området, men her er min mening:
Om man er til fireblade eller SP1 afhænger af, om man er til brøl og sejtræk eller masser af omdrejninger. Det er begge fede cykler, og hvad de lange ture angår, så tror jeg at de begge er egenede. SP1'eren kan være lidt svær at køre i byen pga. V2'eren, men sådan er det jo...
SP1'eren vil måske være lidt dyrere i forsikring end firebladen pga. den højere ny-pris. Den skal også tankes lidt oftere.
Hvad årgangene angår, så er min favorit blade 954'eren (02-03). Motor og køreegenskaber er meget lig 929'eren, men personligt synes jeg bare at designet er meget flottere på 954. 1000RR er også en fin maskine, men i en helt anden klasse. Kunne sagtens nøjes med 954 eller SP1...
Hvis du kan finde en fin SP1 med lave km og fuld service, og tag den....Bare for at prøve det... Det er en MØG fed maskine, og den følelse den hårdtbankende V2'er giver, er det hele værd.....
Håber du kunne bruge det. Hvis du har flere spørgsmål, så send mig en mail på info@fokus-biler.dk
/Martin
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Svar: 29
Jeg har lige et par spørgsmål om din mc som jeg håber du gider svare på. Jeg skal nemlig til at have en ny og havde egenligt regnet med at jeg skulle have en fireblade. Men nu er jeg blevet tilbudt en VTR SP1 til en meget fornuftig pris.. Og jeg er meget fristet....
Vil godt vide lidt om hvordan den er i hverdagen? Jeg kører tit lange ture med venner +200km, men er VTR'eren måske for komproniløs til den slags lange ture?
Plejer også at være på mc-ferie i norge hver sommer.. Tror du det kan lade sig gøre på en VTR uden at ødelægge sig selv?
Endelig kunne det være rart at vide om der er noget jeg skal være specielt opmærksom på? Og er der nogen betydelig forskel på de forskellige årgange osv?
Det var noget af en smøre... Håber at høre fra dig.
Mvh Jesper N
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
Jeg har i bytte for noget andet fået et par PVM magnesium fælge i sort til en SP1´er
Kunne det have interesse? Regner med de skal koste 6500kr
hvilket må siges at være billigt for magnesiumfælge
feb 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 5
Ved ikke, hvor kassen kommer fra, da den var mont. da jeg købte cyklen. Jeg har dog set den på div VTR/SP-sider på nettet.
/Martin
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 6 Emner: 9 Svar: 228
En høj herfra!!
apr 2004
Følger: 41 Følgere: 45 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 387
Hej Martin,
Udemærket. Jeg skal prøve begge modeller her i weekenden, så jeg er spændt på at se, hvad jeg foretrækker... Hvem ved - måske oprettes der en ny mc herinde inden længe
/Søren
feb 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 5
Hej Søren...
Nu har jeg fået kørt lidt på 1000'eren, og der er ingen tvivl om at der er flere kræfter og bedre bremser.
Dog synes jeg at den virker en smule tungere end 954'eren. Jeg har dog ikke checket dæktrykket efter den er blevet pakket ud, så der kan godt ligge lidt i det måske.
Det er 2 fede cykler... Skulle jeg vælge i dag, så kunne jeg godt 'nøjes' med de 150hk, som der er i 'den lille'. 1000'eren er sjov men 954'eren er mindst lige så sjov...
/Martin
apr 2004
Følger: 41 Følgere: 45 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 387
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=12566
Hej Martin,
Jeg prøver lige igen - hva' så, har du dannet dig et indtryk af 1000'eren ift. 954'eren?
/Søren
feb 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 5
Hej Søren
Jeg har kørt 15km i 4 graders varme, så ved ikke så meget endnu.
Send mig en mail martin@akonto.dk , så skal jeg fortælle lidt mere.
/Martin
apr 2004
Følger: 41 Følgere: 45 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 387
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=12566
Hej Martin,
Har du haft lejlighed til at prøve din CBR1000RR? Hvordan er den i forhold til 954'eren...
Der var én, der nævnte, at 1000'eren var mere belastende at køre på ift. 954'eren - hvad er din holdning til det (og hvor høj er du - det har sikker noget at sige)?
- og skal vi ikke snart se din Fireblade her på galleiet?
På forhånd tak!
/Søren
feb 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 5
Hans K.
Ja, det er fint.... Har dog aldrig fået den målt. Jeg nåede at sælge den til en kammerat inden den blev målt. Regner med at han vil ha den på felt engang i foråret.
/M
feb 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1
Flott cykel du har, ser ut til og ha nok hk
Hilsen HK
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 36 Svar: 751
Kan desværre ikke gi flere "ekstra høj" selvom SP1'eren er på min top 3 over drømmecykler.
mar 2005
Følger: 3 Følgere: 9 MC-er: 8 Emner: 2 Svar: 5
Okay, det siger jo en del så.. ;o)
feb 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 5
Martin: Joh, de ka godt brumme, men det er mere indsugningen man hører når der blir' lukket op...
Rune: Den er faktisk også ny...
mar 2005
Følger: 3 Følgere: 9 MC-er: 8 Emner: 2 Svar: 5
Velkommen til.. dejligt med en ny V2'er herinde! -Den er virkelig flot.. den ser jo helt ny ud!
feb 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 5
Har set på PC's hjemmeside, at man til PC IIIusb, kan få en tændingsboks, som bl.a. kan flytte begrænseren.
Mon ikke PC III'r' modellen også kan klare det?
feb 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 5
Tror jeg skal have den en tur på felt... Det må kunne klares i powercommanderen.
feb 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 5
Per: Den er netop blevet synet, så næste skridt må være den rigtige plade... ....den kører jo bare lige sp godt med den anden
Hvordan er det med begrænseren på din?? Synes at den ligger ved godt 9500 på min, hvilken gør at den 'kun' vil gå godt 280 på toppen.
feb 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 5
Så godt at der var spørgsmål til den tidligere oprettelse, men jeg kunne ikke nå at svare, før cyklen blev afvist.
Jeg har (haft) flere forskellige cykler. Tror det var min GSX-r750, der var oprettet herinde.
Jo, der er flere billeder af SP-1'eren. men de skal lige finpudses før de kommer på... Synes heller ikke det er så sjovt med mange billeder, når der ikke er lavet noget ved cyklen..
/Martin, Horsens
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.307
Re svar, så var det lige netop det jeg stusede over
Per kom med nogle ?, og selvom "Martin J" er online, så svarede han ikke Per. Så jeg gik ud fra a det blot var en 16 der prøvede at komme ind, men åbenbart ikke..
Bo
feb 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 5
Joh, men hvorfor skal det være så svært at få sin cykel optaget...
/martin
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.307
Har du ikke lige prøvet ????