{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSX-R1000 TURBO 2001

6.643 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Matti B
Mand | 45 år | Oprettet: 27. sep 2013


Suzuki GSX-R1000 TURBO

Årgang:
2001
Motor:
1000 TURBO
Hestekræfter
400 Hk
Fælge
Dæk
Topfart
Topfart langt over 300 km/t
Tuning
bygget af RG-Enginering Turbo ekspert, cyklen yder 239 hk. på baghjulet ved 0,5 bar, og 400 Hk ved 1,0 bar
Styling
med denne opsætning som samlet har kostet ca. kr. 50.000 at lave...Lakeret i original HAYABUSA 08(09 farve, monteret med sort kåbeglas, styrdæmper, sædeskal, Quick realese tankdæksel, justerbar alu fodsæt mm
Ekstraudstyr
med denne opsætning som samlet har kostet ca. kr. 50.000 at lave...Lakeret i original HAYABUSA 08(09 farve, monteret med sort kåbeglas, styrdæmper, sædeskal, Quick realese tankdæksel, justerbar alu fodsæt mm
Bemærkninger
Kommentér på:
Suzuki GSX-R1000 TURBO
  •   31. maj 2020 Er det ikke den, der et til salg nu, ved køge mc

  •   22. feb 2018 Er den uden eller med afgift og plader Evt bytte med en gsxr custom med 330 wide tire kit og luft affjedring

  •   5. jun 2016 Data må da snart være kommet, eller er det en troll det her?

  • J Jensen
    J Jensen Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1
      6. maj 2015 Jeg er også sikker på hvis jeg kører min gamle 50cc maxi over betalings broen at den nok skal smide i omegn af 100 hk.
    Her på fyn smider den sku nok mellem 1-2 hk, så føles det i hvert fald.

    En anden sjov historie er dengang jeg købte en 280 hestes A3 1.8t på betalings siden.
    Det viste sig da den blev rullet på fyn havde den 209 hk.
    Noget mindre en end tidligere ejer påstod.

    Skal vi ikke bare sige københavn er noget for sig, og mine personlige erfaringer ikke er så gode på den side af landet.

    Ellers en lækker cykel jeg godt kunne tænke mig at se og høre blive krudtet af.


  •   6. mar 2014 Ja du må have mig undskyldt men 400 hk tror jeg ikke lige helt at den yder og hvis du ikke har fået papir på det endnu fra forhandleren af så tror jeg han har overdrevet over for dig, ( ved den kommer fra køge kanten og hans historier holder ikke altid jo ) , men den er stadig super flot og uden tvivl SUPER VILD smiley

  • Jonas V
    Jonas V Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1
      6. mar 2014 Hvordan tør du kører med 400 hypper!? Det jo insane man! Haha det så fedt smiley

  •   21. jan 2014 OVERKILL!!!!!! smiley

  •   26. okt 2013 Jeg ved ikke hvad det er for nogle stumper der er på endnu. Jeg afventer dokumenter/papirer om hvad det er for fabrikat og hvad for nogle stumper der er sat på. Der kommer lidt mere info når jeg selv er opdateret med disse.

    De infoer jeg kender til lige nu er noget motorcykel forretningen har fortalt mig.


  •   26. okt 2013 Richard Gustavson er en meget dygtig tuner ingen tvivl om det

    Men trylle har vi nu ikke set ham gøre endnu !

    Kom nu med de rigtige info, om det Mcexpres sæt der er sat på smiley


  •   25. okt 2013 uden T R Y K

    ingen R Y K !


  •   25. okt 2013 Den Gixxer er for syg... !! kender den godt. men 400hk er nok lige 100hk for meget smiley

  •   4. okt 2013 Bare det, at lortet har turbo, det giver sku en ekstra høj fra mig.

  •   29. sep 2013 Den før omtalte Busa
    311 Nm / 343 Hk
    Tilsvarende på sug:
    123 Nm / 158 Hk

    Pers GSXR tror nok det var med 1.2bar :
    168Nm / 260 Hk
    Tilsvarende på sug:
    96 Nm / 151 Hk

    Din X11 med 1.2 eller 1.25 bar
    fra 150-165 Nm og 185-210 Hk.. Men der er vel lavet meget om siden, målingerne er fra 2004-2006
    Dengang den var sug, var det 105Nm og 132 Hk

    Alle målinger på er bremserullefelt, hvor en turbomotore IKKE kan snyde.

    Som udgangspunkt skal der 10ccm slagvolume til at lave 1 Nm. Så hvis man har et moment på 160 Nm på en 1000ccm. så er det effektive ladetryk ca 0.6 bar, men det vil ligge omkring 1 bar i plenumkammer. Alt efter hvor godt knaster, ventiler mm er lavet. Med rigtig turbokanster kan trykket let falde med 0.2 bar.

    Nu skal vi så hellet ikke, glemme de ekstra ca72 Grader luften. Får ved at blive komprameret til en bar.... Og så har vi ikke engang tage hensyn til varmen fra Turboén
    Mer tryk = mer varme = mindre effektivtet, så høj tryk er sku ikke bare lykken.

    Jeg har kun en gang være over 400 Hk.. 1700ccm +2.5 bar og tøris kølet intercoller.


  •   29. sep 2013 Det er rigtigt nok, - ingen tvivl om det. Men vel de færreste Specialister der smider væsentligt mere ladetryk ind end højest nødvendigt, på en benzin turbo applikation. Hvad mon sådan en svend laver i moment? - Synes jeg så en r1 fra Norge der lavede omkring 240 nm og var det små 300 hk. Denne her må jo være vild så! - med 400 hk. Men der var jo engang en der sagde at det med portning ikke kunne svare sig v. turboladning... Men det er nok også kun til man kommer ud i ekstremerne!
    tak for et godt svar Henning!


  •   28. sep 2013 Nu er ladetryk sku noget vildflyvende noget, du kan som sådan godt. Have et høj ladetryk UDEN støre effekt forøgelse. Og en stor effekt forøgelse med lav tryk. Det er jo flowet der afgør, det effektive tryk. Og det kan kun måles på en måde... Drejningsmonent. Så skal jeg bare have to tal Nm ved Rpm

    Men som udgangs punkt har du også noget ret. 0.1 bar = 10% mere slagvolume. Men det betyder LANGT fra 10% mere effekt


  •   28. sep 2013 nå så ikke? - jeg bruger heller aldrig lommeregner, bruger hovedet smiley Men det er nu da vist sådan lidt en cowboy tommelfingerregel! - der passer rimeligt. Selvfølgelig kan der ændres meget på en std. motor der gør den mere effektiv! men jeg ved da i hvert fald at jeg med egne erfaringstal har hevet 182 hk ud på hjul med ca 0.5 bar på r1... det er vel en små 50 hk. Så ja det er i underkanten af 10% i forhold til en std. r1 smider vel en 135-140. Men procentregning er jo også noget taknemmeligt noget Henning smiley

  •   28. sep 2013 Offslow [midtjylland] P

    Du skal vist have skiftet batterier i din lommeregner, hvis du kan vride 10% mere effekt med +0.1bars overtryk


  •   28. sep 2013 Hehe Dirty H. Ja det står der bare ikke noget om nogen steder, men forklar mig lige, hvordan laver man 400 hk på sådan en svend? - Det kan lade sig gøre, men i min verden siger man 0.1 bars overtryk giver 10% mere effekt, det passer i runde tal meget godt, så lad os anslå en gixxer 1000 smider 160 std. og vi ligger så 1 bar tryk på, sænker komp. til f.eks. 8:1 da den jo åbenbart er lavet til at kunne lave mange hk. der taber du jo faktisk hk hele vejen op... for igen at kunne undgå tændingsbanken når du kører ladetrykket op. Men ja det kan nok lade sig gøre med de rette stumper og den rette knowhow. men tror nærmere det er 1.5-8 bar den må køre. Og nogle gode store dyser. Må ind og se hvad det er for en troldmand der har lavet den smiley Og for resten tillykke med turbomopeden! Sej farve!

  •   28. sep 2013 Det er pølsevogns hk. Min r1 turbo smed ca 210-16 hk i bedste setup med 0,7-8 i ladetryk. 1 bar på en 1000 giver ikke i nærheden af 400. 300 er meget på en 1000. Og i gade opsætning kan man ikke bruge meget mere end 220 hk... Afhængig af kørestillingens og gearing smiley jeg kørte til sidst med 1 bars ladetryk, shit den var voldsom... Mit bud er at den nok lagde 250-60 hk. Powerwheelies på gassen i 6. Med 220, intet problem... Selvom den var voldsænket i fronten. Men Suzuki ligger nok et sted imellem 280 og 310 med en bar. Kan vi få lidt Info om motorstyring og motorsetup?

  •   28. sep 2013 KUN 400 heste - hvornår bliver den tunet? smiley

  •   28. sep 2013 Me de specs må du da kunne skrive en hel roman om motoren. Er ked af du ikke har puttet mere info ind.

    Men, HØJ herfra, fordi der er tryk på


  •   28. sep 2013 Hvad indmad kører den med. Std indmad i de 1000 ccm holder normalt til max 300 hk. Chase herinde har en, den har smidt omkring 304 hk før der kom tændingsforstærknings anlæg på. Og som han sagde så kunne de dengang give den 25 procent mere bens. Men det gik sku udover holdbarheden. Hvad kører din med af motorstyring? Og kan vi ikke få lov og se rullefelts udskrift! For de 239 lyder fornuftigt nok, men 400 hk ved kun en bar? Så vidt jeg ved så smed En dk turbo bus 419 med 1,8 bar... Men sku ellers en fed mc du har fået der! smiley

  •   27. sep 2013 Den bliver sgu svær at følge med fra 100 og op smiley

    Velkommen


  •   27. sep 2013 tak


  •   27. sep 2013 jada

    Bromsvägen 1
    SE-311 33 Falkenberg
    Sweden

    +46346-58628
    http://www.rg-engineering.com/contact/


  •   27. sep 2013 har du et tlf nr til ham eller en i mail

  •   27. sep 2013 Hvor er det fedt og vanvittigt at bygge sådan en motor.

  •   27. sep 2013 1000 tak
    RG-Enginering Turbo ekspert bygge den


  •   27. sep 2013 Fin power bike! smiley

  •   27. sep 2013 hvem har bygge det på din


  •   27. sep 2013 av for en mc, velkommen!

  •   27. sep 2013 tak tak
    ca 32000 kr


  •   27. sep 2013 lækker kværn hvad har turbo ombygning koste

Annonce