{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Aprilia RSVR Factory 2007

4.794 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

#12#
Mand | 35 år | Oprettet: 3. feb 2008


Aprilia RSVR Factory

Årgang:
2007
Motor:
Displacement: 997.60 ccm (60.87 cubic inches)
Engine type: V2, four-stroke
Power: 143.00 HP (104.4 kW)) @ 10000 RPM
Torque: 101.00 Nm (10.3 kgf-m or 74.5 ft.lbs) @ 8000 RPM
Compression: 11.8:1
Bore x stroke: 97.0 x 67.5 mm (3.8 x 2.7 inches)
Valves per cylinder: 4
Fuel system: Injection. Integrated electronic engine management system. Indirect multipoint electronic injection. 57 mm throttle bodies. 10.3 litre airbox with Air Runner air scoop.
Fuel control: DOHC
Ignition: Digital electronic ignition, with one spark plug per cylinder, integrated with fuel injection system.
Lubrication system: Dry sump with separate steel oil tank.
Cooling system: Oil & air
Gearbox: 6-speed
Transmission type,
final drive: Chain
Clutch: Multi-plate clutch in oil bath with patented PPC power-assisted hydraulic control.
Exhaust system: Double silencer with three way catalytic converter and lambda probe oxygen sensor (Euro 3).
Hestekræfter
143 HP @ 10000 rpm
101 Nm @ 8000 rpm

Ifølge Aprilia
Fælge
OZ Smedede letvægt alu fælge

Anodiseret i guld farve

3.5"-17
6.0"-17
Dæk
Michelin Pilot Power 3 - 2CT

120/70-17
190/55-17
Topfart
270+ :)
Tuning
Map 2 / Dyno map - kan skifte map mens jeg kører via Bazzaz Map switch

Indkørt med den store Bazzaz boks.
Quickshift med justerbar følsomhed
Justerbar traction control / kan slukkes helt
Map switch
Omvendt gearskift
Styling
Arrow potter - lyder riiiiiiiiiimelig godt!

Standard er der diverse kulfiber dele rundt omkring
Blink indbygget i spejle og i bagenden.
Alle lygteglas er med klar glas..
Diverse dele fra T12 Tech - Special lavede fodhvilersæt, kaliber bolte, for+bag aksel møtrik, fjederforspændings greb, (ikke på billeder)
Ekstraudstyr
56 kg pilot :) - ja, det går fremad!!

CNC greb / sort anodiseret
3.2 kilo fjernet ved at skifte fra std. potter til arrow potter..
Blødere Øhlins fjedre foran + bagpå for at passe min vægt.
Sænket for og bag
Hydraulisk fjederforspændingen på bagdæmper eftermonteret
Har fræst diverse alu stumper til den samt kulfiber hælplader..
DID 520 X-ring kæde og Alu kædehjul bagpå. ca. 1 kg fjernet. - Gearet ned for at gøre den mere behagelig ved bykørsel.
T12 Tech Stator cooling kit.
Bemærkninger


185 kg. tørvægt :( øv... - Standard.. hva den vejer nu ved jeg ikke endnu..


Skiftet svinghjul til det fra de aller sidste modeller = svagere magneter = ingen afbrændt stator


.. den er for det meste ret ligeglad med hva gear den er i.. den trækker bare :)
Kommentér på:
Aprilia RSVR Factory
Annonce