{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha XV 920 K [Tidl. motorcykel] 1983

2.079 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

- Hoff -
Mand | 36 år | Oprettet: 31. jan 2011


Yamaha XV 920 K

Årgang:
1983
Motor:
- 2 Cylindret, 4 takts, 75° V-motor på 920cc
- 2 x SOHC
- Kompression: 8,3:1
- Boring/slag: 92,0/69,2
- 2 x 34mm Hitachi karburatore
Hestekræfter
- 68,0 hk / 50,0 kw v/6500 o/min
- Max. Drejningsmoment: 8,3 kgm (81,4Nm) 5.000 o/m
Fælge
Std. Kaffemølle fælge. Trænger til lidt pudsning dog.
Dæk
Intet specielt her
Topfart
- Tophastighed: Ca. 170 km/t.
- Acceleration 0 - 100: 5,5 sek.
Tuning
Intet.
Styling
Sissybar og JAMA Outlaw potter og nogle nye horn. Ellers er den standard. Selv farven er den originale.
Ekstraudstyr
- Voltmeter og værktøjsrulle.
- Vindskærm haves også, men tvivler på at jeg nogensinde sætter den på.
Bemærkninger
10-05-13:
Har været min hverdagscykel igennem 18000 km og der har aldrig været brok med den udover den klassiske skralden fra starteren, og hvis man kan acceptere dette så har man en cykel der bare kører og kører!

Gammel:
Byttede min Suzuki GS450 for denne skønhed der kun har kørt 21xxxMiles (ca. 34000km) Det er en Amerikaner der har været importeret til Holland for senere at komme til Danmark, så den har været lidt rundt omkring.

Der har været nogle små problemer med den da jeg fik den men efter et nyt batteri, ny startermotor, ny stelforbindelse og kontrol af løse forbindelser samt renovering af begge karburatore - så kører den bare og starter hver gang.

Startermotoren er en ny forstærket aftermarket 4 kuls starter fra Delkevic England. Kostede en 125£ med forsendelse og var det hele værd. Batteri, starter og gode tandhjul er alfa omega med de gamle Viragoer da starterkoblingen er ret ringe konstrueret.
Kommentér på:
Yamaha XV 920 K
Annonce