Kawasaki Versys - *ABS* (Solgt) [Tidl. motorcykel] 2007
3.545 visninger
|
Oprettet:
Kawasaki Versys - *ABS* (Solgt)
Årgang:
2007
Motor:
2 Cylindret vandkølet ,4-taktsmotor med 2 overliggende knastaksler,4 ventiler pr. cylinder
Boring: 83,0 mm , Slaglængde 60,0 mm = 649 ccm
Kompression 10,6:1
indsprøjtning 2 stk. 38mm spjældhuse
Boring: 83,0 mm , Slaglængde 60,0 mm = 649 ccm
Kompression 10,6:1
indsprøjtning 2 stk. 38mm spjældhuse
Hestekræfter
64 Hk. ved 8000 omd.
61 Nm. ved 6800 omd.
61 Nm. ved 6800 omd.
Fælge
For: 3,50" x 17"
Dag: 4,50" x 17"
Dag: 4,50" x 17"
Dæk
For: 120/70-17"
Bag: 160/60-17"
Bag: 160/60-17"
Topfart
185 km/t
0-100 - 4,5 sek.
0-100 - 4,5 sek.
Tuning
Velsmurt kæde :-)
Styling
Ermax hugger + et fedt design ........
Ekstraudstyr
Ermax hugger - Gipro gear indikator - ScottOiler - Original Kawasaki GPS holder - SW-Motech quick lock taskeholdere - SW-Motech quick lock alu-rack for topboks - Givi V46 topboks - Givi V35 sidetasker alle tasker med indfarvet taskelåg .....
Bemærkninger
Peter Rahbæk, DBA skrev...
Flotte mellemaccelerationer
Virkeligt imponerende er mellemaccelerationerne; 60 til 140 km/t kan uden anstrengelse overstås på lidt under 10 sekunder, og overhalinger af personbiler klares ofte uden nedgearinger. Men HVIS du vælger at geare ned, så overhaler Versys næsten som en V-twin i literklassen. Flot af en 650’er.
Versys vokser med opgaven. Det er især når du går til stålet, at Versys 650 opleves cool. På mange måder er den ret lig BMW’s utrættelige R 1200 GS - blot i mindre skala. Når du har kørt dig selv varm, kan Versys takle snoede bjergveje i timevis og med et gennemsnitstempo, der vil skræmme mange sportsbike-kørere. Regulære sportsmotorcykler kan naturligvis altid give mere gas, køre hurtigere (ligeud) og bremse hårdere, men de gør i reglen deres pilot træt i løbet af få timer, fordi de ikke kan trille med det samme steady og afslappede pace som Versys.
Chancerne ER store for at man kommer til at more sig helhjertet. Især når vejene inspirerer.
I mine øjne er Versys den sjoveste landevejstwin siden Suzuki lancerede sin geniale og prisstærke V-Strom 650 - der også blev konciperet af tyskere. Kawa’en er klart den mest sprudlende af de to, især på småveje, mens Suzuki’en er den bedst egnede til touring og længere motorveje. Jeg anbefaler dig varmt at prøve begge.
Til alle andre, der ikke gider nøjes med 64-68 hk: Husk lige at vise Versys respekt, hvis den har en kvik kører i sædet. For nyheden virker som om den kan blive ved og ved og ved….
Kawasaki 650 Versys - kort og kontant
+ Helt forrygende landevejseegenskaber
+ Sprød twinmotor med skønt bundtræk
+ Gennemtænkt og toprelevant koncept
+ Stort udvalg af fabriksudstyr fra start
+ Du får virkelig meget MC for pengene
- Blød sædepolstring og højt bagsæde
- Spejlene er lidt for smalle og tæt på
- Centralstøtte savnes ved kædesmøring
- Bremserne har ret højt aktiveringstryk
- Risikerer undervurdering pga. fornuft!
Flotte mellemaccelerationer
Virkeligt imponerende er mellemaccelerationerne; 60 til 140 km/t kan uden anstrengelse overstås på lidt under 10 sekunder, og overhalinger af personbiler klares ofte uden nedgearinger. Men HVIS du vælger at geare ned, så overhaler Versys næsten som en V-twin i literklassen. Flot af en 650’er.
Versys vokser med opgaven. Det er især når du går til stålet, at Versys 650 opleves cool. På mange måder er den ret lig BMW’s utrættelige R 1200 GS - blot i mindre skala. Når du har kørt dig selv varm, kan Versys takle snoede bjergveje i timevis og med et gennemsnitstempo, der vil skræmme mange sportsbike-kørere. Regulære sportsmotorcykler kan naturligvis altid give mere gas, køre hurtigere (ligeud) og bremse hårdere, men de gør i reglen deres pilot træt i løbet af få timer, fordi de ikke kan trille med det samme steady og afslappede pace som Versys.
Chancerne ER store for at man kommer til at more sig helhjertet. Især når vejene inspirerer.
I mine øjne er Versys den sjoveste landevejstwin siden Suzuki lancerede sin geniale og prisstærke V-Strom 650 - der også blev konciperet af tyskere. Kawa’en er klart den mest sprudlende af de to, især på småveje, mens Suzuki’en er den bedst egnede til touring og længere motorveje. Jeg anbefaler dig varmt at prøve begge.
Til alle andre, der ikke gider nøjes med 64-68 hk: Husk lige at vise Versys respekt, hvis den har en kvik kører i sædet. For nyheden virker som om den kan blive ved og ved og ved….
Kawasaki 650 Versys - kort og kontant
+ Helt forrygende landevejseegenskaber
+ Sprød twinmotor med skønt bundtræk
+ Gennemtænkt og toprelevant koncept
+ Stort udvalg af fabriksudstyr fra start
+ Du får virkelig meget MC for pengene
- Blød sædepolstring og højt bagsæde
- Spejlene er lidt for smalle og tæt på
- Centralstøtte savnes ved kædesmøring
- Bremserne har ret højt aktiveringstryk
- Risikerer undervurdering pga. fornuft!
Kawasaki Versys - *ABS* (Solgt)
jun 2011
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Svar: 3
den er flot ,hunden ser sg overrasket ud lol mvh hans
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 4 Emner: 6 Svar: 115
Ja det er lidt af en gynge men den køre sku fint.. flotte cykler i har jer
feb 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1
Knopper og lidt mudder ville klæde den ( MC'en ikke hunden )
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 145 MC-er: 3 Emner: 102 Svar: 2.004
at have stående i garagen..
virkelig to cool bikes.. ;-))
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 23 Svar: 240
det var i den grad også farven jeg faldte helt og aldeles for ved denne... Og det med droslingen håber jeg dælme du har ret i;)
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.166
- og i lige måde
Sådan en Versys sku heller ikke være helt tossi Ku godt tænke mig at prøve en!
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 2
Ja syntes os selv det er blevet rigtig godt
flot mc du har dig der os
mar 2007
Følger: 48 Følgere: 33 MC-er: 1 Emner: 62 Svar: 249
Lækker og sprød Kawa...
STORT tillykke med den
Høj herfra
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.576
- Kør fornuftigt derude..
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.381
HØJ til den
jan 2010
Følger: 1
- HØJ er sendt:-)