Kawasaki ZZR 600 E [Tidl. motorcykel] 1993
1.850 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Kommentarer
Kawasaki ZZR 600 E
Årgang:
1993
Motor:
4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cylinder. Boring: 64 mm. Slaglængde: 46,4 mm. Slagvolumen: 599 ccm. Kompressionsforhold: 12:1. Maks. effekt: 100 hk / 73,6 kW ved 12000 o/min. Maks. moment: 66 Nm ved 9000 o/min. 4 stk 36 mm Keihin karburatorer.
Den er helt standart, intet er uoriginalt
Den er helt standart, intet er uoriginalt
Hestekræfter
100 af slagsen :-) Dog ikke målt, men motoren kører PERFEKT, så hvorfor skulle de ikke være der...
Fælge
Standart, som dog i løbet af vinteren vil gennemgå blankpolering af kanterne.
Dæk
Bridgestone Bata-etellerandet på:
For: 120/60ZR17 på 3,50" alufælg.
Bag: 160/60ZR17 på 5,00" alufælg.
For: 120/60ZR17 på 3,50" alufælg.
Bag: 160/60ZR17 på 5,00" alufælg.
Topfart
245 ifølge opgivelser.
0 - 100 km/t på 3,5 sek.
0 - 100 km/t på 3,5 sek.
Tuning
Intet, og det kommer heller ikke. Er af princip imod konstruktive ændringer.
Styling
Xenonlys i både nær og fjernlys
Alle kåbedele er dog malet for 2 år siden. Cyklen er født sort, men er malet sølvgrå.
Visse steder er de originale staffering tilmed malet under klarlakken.
22-1-2010: Blankpolerende fælgkanter.
Alle kåbedele er dog malet for 2 år siden. Cyklen er født sort, men er malet sølvgrå.
Visse steder er de originale staffering tilmed malet under klarlakken.
22-1-2010: Blankpolerende fælgkanter.
Ekstraudstyr
Scottoil kædesmørersystem.. Overvejer dog at tage det af, og bruge den gammeldags metode.
Xenonlys
Xenonlys
Bemærkninger
Visse småprojekter til vinteren :-) Bremsekaliberne er ikke så pæne, dem skal jeg ha gjort noget ved.
Stellet har lidt "brugsridser" her og der. Dem skal jeg os lige ha rettet.
30-07-2009: Nye baghjulslejer.
Bagbremse adskilt/klodser monteret korrekt/Udluftet (tidligere ejer har åbenbart kørt med luft i den uden selv at vide det)
22-1-2010: Nye forhjulslejer
21-5-2010: Nyt kædekit
Har fundet enkelte småfejl fra dengang cyklen blev samlet efter hellakeringen, dog i småtingsafdelingen, men skal lige ha det lavet.
Stellet har lidt "brugsridser" her og der. Dem skal jeg os lige ha rettet.
30-07-2009: Nye baghjulslejer.
Bagbremse adskilt/klodser monteret korrekt/Udluftet (tidligere ejer har åbenbart kørt med luft i den uden selv at vide det)
22-1-2010: Nye forhjulslejer
21-5-2010: Nyt kædekit
Har fundet enkelte småfejl fra dengang cyklen blev samlet efter hellakeringen, dog i småtingsafdelingen, men skal lige ha det lavet.
Kawasaki ZZR 600 E
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 28 Svar: 640
... er jo nemt og sige nu
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 1.151
det er gså bare gas
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 28 Svar: 640
... er af forrige ejer målt til 86 på hjulet...
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 1.151
men nu må jeg altså vide hvor meget effekt den smidder på baghjulet ... det er da sikkert og vist!
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 5 Emner: 4 Svar: 141
maskine, høj fra mig
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 28 Svar: 640
Flere billeder kommer inden snart
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 413
Kanon fin zzr du har fået dig der, en høj til dig
jul 2005
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 40
hvorfor får denne MC afvisere??
Kunne godt tænke mig at høre hvad der mangler af billeder eller info
Men velkommen til - for selvfølgelig kommer den ind!