{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki TL 1000 R 1998

2.236 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Sportensen
Mand | 67 år | Oprettet: 9. maj 2008


Suzuki TL 1000 R

Årgang:
1998
Motor:
2-cylindret, 4-takts vandkølet V-motor. 2x2 overliggende knastksler med kombineret kæde tandhjulstræk. 4 ventiler pr. cylinder.
996 ccm
Hestekræfter
150 - 155 hestekræfter. Trækker 134,9 heste på baghjulet i rullefelt
Fælge
3,5 x 17 foran - 6 x 17 bagpå.
Dæk
120/70 x 17 foran
190/50 x 17 bagpå
Topfart
Meget tæt på 300 km/t.
Tuning
Power Commander
Art effektpotter.
Gearet ned bagpå - for at komme så tæt på 300 km/t som muligt uden at omdrejningsbegrænseren slår fra.
Styling
Ikke noget specielt. Det er jo bare en gammel morfar-scooter, som passer godt til mænd på min alder (51) med mave og måne.
Ekstraudstyr
Bemærkninger
Vinterprojekt: Har lige fået en 16 -39 gearing (hvilket svarer til 17 - 41,5). Standard er 17 - 39. Tophastigheden vil således blive sænket noget (ved ikke til hvor meget, da det ikke er monteret endnu) - til gengæld skulle accelerationen blive rimelig voldsom - burde kunne gå på hjulet i en del gear :-) I begyndelsen af oktober 2008 kommer en af mine venner, som arbejder på Cylinderservice, hvor vi skal kikke på knasterne. Den snakker rigeligt fra knastakslerne. Han har forbindelse til England, hvor han kan få specielfremstillet racerknaster, som efterfølgende bliver hærdet i Danmark. Om det bliver til noget afhænger af standen på knasterne. Men jeg tror den kunne bblive helt hyggelig at køre på hvis der kom høje knaster i....
Kommentér på:
Suzuki TL 1000 R
Annonce