{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Honda Rincon 2005

4.343 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Jacob
Mand | 39 år | Oprettet: 4. apr 2007


Honda Rincon

Årgang:
2005
Motor:
649 CCM.

1-Cylindret med NiCaSil forede cylinder.

4 ventilet OHV

4 takts

37 mm kaburator

High-Flow olie køler.

Vandkølet.

Rustfri forrør.

Motoren er monteret langs så der er direkte kardantræk til både for og baghjul.

17 Liters tank med 3,8 liters reservetank.

3 Gear frem som man kan vælge og køre automatisk eller manuelt.

Automatisk transmission som er opbygget med honda's teknologi fra bilerne.

1 Bakgear.
Hestekræfter
22,8 KW.

31 HK.

275 Kg i tør vægt.
Fælge
For:
12 X 6,0 Alufælge.

Bag:
12 X7,5 Alufælge.
Dæk
For:
BKT WING W-207 26/10R12

Bag:
BKT WING W-207 26/12R12
Topfart
Efter GPS´en kan den gå de 100KM/T.
Tuning
Tuning er der ikke noget. Og kommer det heller aldrig.
Styling
Tjaaa Styling er der heller ikke noget af. Men man kan da få sneplove og noget til den.

Powermadd håndbeskyttere. i Honda rød og sort.
Ekstraudstyr
Der er lidt udstyr på den men ikke "Ekstra udstyr" Det er standart på dem:

Honda’s automatiske transmission er opbygget med teknologi fra Honda’s biler. Den har en hydraulisk moment converter, tre hydrauliske koblinger og en elektronisk kontrol enhed (ECU) som automatisk vælger et af de tre fremadgående gear, eller det ene bakgear. ECUen overvåger brændstoftilførsel, hastighed, omdrejningstal, gearvalget, bremsen og olietemperaturen

Transmissionen skifter elektronisk, i modsætning til problemfyldte vacuumskiftesystemer, og har samtidig indbygget motorbremsning i modsætning til almindelige bæltedrevne CVT gearkasser

Hondas automatiske transmission har et indbygget filter, der beskytter i mod forurening udefra. Det kompakte, vedligeholdelsesfri design betyder at der ikke er nogen remme der kan slides op og skal skiftes. Motorolien, efter at have passeret gennem flere filtre, anvendes også som hydraulik olie hvilket giver en simplere vedligeholdelse og sikrer tilstrækkelig olietilførsel under alle forhold.

Elektronisk Skift Program (ESP) giver køreren mulighed for manuelt at skifte gear ved et simpelt tryk på to knapper op eller ned på venstre side af styret

Med et simpelt skift på en kontakt, kan du under kørsel skifte mellem ESP gearskift og automatisk gearskifte. Præcis som en tip-tronic gearkasse på en bil.

Skift mellem Drive, Neutral og Reverse på et stort håndtag til venstre under styret

TraxLok er Honda’s system til indkobling af 4-hjulstræk. Det kan aktiveres med et simpelt tryk med højre tommelfinger under kørslen. En elektromagnetisk mekanisk kobling kobler herefter 4-hjulstrækket til via en støjdæmpet tovejs kobling. I modsætning til mekaniske koblinger sikrer TraxLok en let og blød tilkobling via en magnetisk kontakt som kun kan aktiveres når forskellen mellem for og baghjul er mindre end 10 km/time.

Momentafhængigt frontdifferentiale giver forbedret træk i forhold til konventionelle “limited-slip” designs og gør desuden at det er meget lettere at dreje forhjulene når Honda Rincon kører med 4-hjulstræk

Bageste kardan er koblet til bagtøjet på en 77 graders vinkel, det muliggør en simplere transmission der overflødiggør yderligere kardanled. Desuden giver det også Honda TRX 650FA en længere vandring på baghjulene (203 mm)

Multifunktions LCD digitalt displayet er kompakt, stærkt og vandtæt og har store og tydelige angivelser af:
Gear,
Speedometer,
Triptæller,
Odometer,
Timetæller
Ur.
Desuden er der LED lamper med indikation af Drive, Neutral, Reverse og advarsel for høj temperatur. En elektronisk tankmåler er også indbygget som standard.

Elektrisk starter med letvægts backup start (med træk)
Et stærkt gummicover beskytter gearskifte knappen mod jord, vand og mudder.
Indbygget vandtæt 12V udtag med sikringsbeskyttelse
Tykt, foret sæde med “double density” skum giver komfort til kørsel en hel dag
Stor, letvægts plastic brændstoftank med 17 liter kapacitet, inklusive 3.8 liter i reserve
En smart bagagekasse der åbner til siden under rattet har 4 liter kapacitet og kan åbnes mens man sidder på ATVen
Begge forlygter er integereret i front designet. Reflektorerne i lygterne er justerbare med computerdesignede 40 watt Halogenpærer. Baglygterne er også integreret i ATVens design bagpå og har 2 21 watt pærer
Et specielt og unikt Honda design på trinbrædderne gør at man altid kan få fodfæste samtidig med at det værste mudder og jord holdes væk
Integrerede beskyttelses- glideplader under Honda TRX 650FA beskytter understellet mod sten og jord
En stor rack foran kan laste 30 kg og bagracken 60.3 kg
Der kan monteres en trailerknop der kan trække op til 385.5 kg.
Skærme foran beskytter frontophæng
Maks totale læs på Honda TRX 650FA er 505 kg
Luftfilteret er af skum og kan renses og bruges igen
Kraffuld 360 watt AC generator
Stærkt, vedligeholdelsesfrit batteri
Værktøjssæt og manual på engelsk er inkluderet. Lufttrykmåler medfølger

Bemærkninger
Made in USA.
Kommentér på:
Honda Rincon
Annonce