20. apr 2012
noget tilstoppede oliepumpen, så knastakslerne ikke fik olie og derved fik rivninger, så tror det var derfor jeg ikke kunne få instillet den ordenligt med ventiljustering, men den gik også på 3 cylindre men fandt aldrig ud af hvorfor, måske pga. for lav kompression også. eller måske utætte ventilmanchetter.
tilsidst havde den svært ved at starte fordi fordi starter koblingen ikke kunne gribe ordenligt fat om startkoblingsakslen, selvom jeg havde skiften rullerne og fjedrene der griber om akslen og skiftet selve akslen der bliver grebet om.. evige problemer, men prøver at få gang i den gamle motor igen når jeg har tid..
20. apr 2012
urbanviking: synes det ville være for vildt og våget at smække en turbomotor i da jeg bruger mc'en til dagligt brug, så den skulle gerne kunne holde langt og være til at styre Thomas R: ophængsbeslagene sidder på bagsiden af hullerne, så skulle jeg til at lave nye ophæng og desuden synes jeg hullerne passer ok til de andre huller/ringe der er på sideskjoldene og bagenden!
Kawasaki gpz 750 UT Streetfighter projekt
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 4 Emner: 28 Svar: 163
tilsidst havde den svært ved at starte fordi fordi starter koblingen ikke kunne gribe ordenligt fat om startkoblingsakslen, selvom jeg havde skiften rullerne og fjedrene der griber om akslen og skiftet selve akslen der bliver grebet om.. evige problemer, men prøver at få gang i den gamle motor igen når jeg har tid..
jan 2004
Følger: 16 Følgere: 14 MC-er: 5 Emner: 13 Svar: 238
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 4 Emner: 28 Svar: 163
Thomas R: ophængsbeslagene sidder på bagsiden af hullerne, så skulle jeg til at lave nye ophæng og desuden synes jeg hullerne passer ok til de andre huller/ringe der er på sideskjoldene og bagenden!
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.279
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.520