** Custom Suzuki M800 airbrush **
1.419 visninger
|
Oprettet:
Hey champs!!
Jeg fik torsdag aften en bunke dele til en Suzuki M800, som jeg skulle lakere og airbrushe helt fra bunden. Jeg fik at vide, at det var en hastesag, og har derfor arbejdet fra tidligt morgen til sent nat, for at nå det hele på en weekend. (normalt er jeg gerne flere uger om det, da det er på hobby basis)
Fredag:
gik jeg i krig med forarbejde på den. den havde været spartlet, så der var en helvedes masse slibearbejde for en jævn overflade, samtidigt med at den havde meget dybe ridser i siderne af for- og bagskærm. Jeg fik slebet, grundet, fillet, slebet, fillet, slbet, fillet én gang til og slebet én gang til, før jeg havde den helt perfekte og glatte overflade
Lørdag:
fik jeg lakeret sølv metallik basecoat med masser af glittereffekt og fik airbrushet de sorte flammer på alle delene. Det skal lige siges, at sorte real flames på sølv metallik bundfarve er den sværeste tænkelige måde at lave real flames på, da du med den sorte farve har svært ved at opbygge dine flammer i lag og give dybde, som du kan ved anvendelse af flere farver. Oven i købet, kan du ikke spraye candy mellem hvert lag på en sølv basefarve, så dybden var VIRKELIG svær at lave!
Søndag:
Kørte jeg Sjællandsmesterskab i cross, og havde ingen tid til lak.
Mandag:
Fik jeg givet alle delene 4 lag New American Candy Deep Red to Black, så lakken fik en helt utrolig dybde! Fik senere på dagen, efter candyen var tørret af, givet 2 lag klarlak, og min del af arbejdet er nu slut.
Maskinen skal senere til en pinstriber, hvor den får lavet noget mønster og får 2-3 lag klarlak efter det.
Jeg fik torsdag aften en bunke dele til en Suzuki M800, som jeg skulle lakere og airbrushe helt fra bunden. Jeg fik at vide, at det var en hastesag, og har derfor arbejdet fra tidligt morgen til sent nat, for at nå det hele på en weekend. (normalt er jeg gerne flere uger om det, da det er på hobby basis)
Fredag:
gik jeg i krig med forarbejde på den. den havde været spartlet, så der var en helvedes masse slibearbejde for en jævn overflade, samtidigt med at den havde meget dybe ridser i siderne af for- og bagskærm. Jeg fik slebet, grundet, fillet, slebet, fillet, slbet, fillet én gang til og slebet én gang til, før jeg havde den helt perfekte og glatte overflade
Lørdag:
fik jeg lakeret sølv metallik basecoat med masser af glittereffekt og fik airbrushet de sorte flammer på alle delene. Det skal lige siges, at sorte real flames på sølv metallik bundfarve er den sværeste tænkelige måde at lave real flames på, da du med den sorte farve har svært ved at opbygge dine flammer i lag og give dybde, som du kan ved anvendelse af flere farver. Oven i købet, kan du ikke spraye candy mellem hvert lag på en sølv basefarve, så dybden var VIRKELIG svær at lave!
Søndag:
Kørte jeg Sjællandsmesterskab i cross, og havde ingen tid til lak.
Mandag:
Fik jeg givet alle delene 4 lag New American Candy Deep Red to Black, så lakken fik en helt utrolig dybde! Fik senere på dagen, efter candyen var tørret af, givet 2 lag klarlak, og min del af arbejdet er nu slut.
Maskinen skal senere til en pinstriber, hvor den får lavet noget mønster og får 2-3 lag klarlak efter det.
** Custom Suzuki M800 airbrush **
okt 2008
Følger: 9 Følgere: 12 MC-er: 5 Emner: 8 Svar: 8
maj 2008
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 10 Svar: 186
okt 2008
Følger: 9 Følgere: 12 MC-er: 5 Emner: 8 Svar: 8
jul 2007
Følger: 122 Følgere: 103 MC-er: 5 Emner: 64 Svar: 592
okt 2008
Følger: 9 Følgere: 12 MC-er: 5 Emner: 8 Svar: 8
jul 2007
Følger: 122 Følgere: 103 MC-er: 5 Emner: 64 Svar: 592
Men må nok lige rette dig en smule... Det er nok begrænset hvor meget den kommer til at stå på diverse udstillinger og messer... Den kommer ud og køre på de danske veje.. Ikk kun til pynt..
Der er større chance for at få et kig på den på diverse træf frem for udstillinger...
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 149 Svar: 847
maj 2010
Følger: 77 Følgere: 69 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 539