Motor / gearkasse skift af CBR 929 / 954
1.048 visninger
|
Oprettet:
Mit 4 gear røg sig lige en tur på min 954, så tænke at det var på tide med en ny guide på min nye MC ;-)
Hele projektet tog omkring 20 timer...
- Det tog ca 5 timer at pille alt fra så motoren var klar til afmontering.
- Skift af gearkasse og kontrol af diverse ting som stempler knastkæde og ventiler tog ca 4 timer (det tog længst til at rengøre delene)
- 11 timer at montere motoren i stellet, og samle hele skidtet igen. Vildt mange ledninger og slanger, og alt skal pakkes rimelig godt for at få plads til det hele. Desuden måtte jeg lave nye pin-bolte til udstødningen da de gamle knækkede. Og da cyklen var samlet, måtte jeg pille kåber, tank, luftfilterhus af igen fordi jeg han glemt at sætte 1 ledning til :-/ Så samling af det hele kunne nok gøres på den halve tid hvis alt var i orden...
Hele projektet tog omkring 20 timer...
- Det tog ca 5 timer at pille alt fra så motoren var klar til afmontering.
- Skift af gearkasse og kontrol af diverse ting som stempler knastkæde og ventiler tog ca 4 timer (det tog længst til at rengøre delene)
- 11 timer at montere motoren i stellet, og samle hele skidtet igen. Vildt mange ledninger og slanger, og alt skal pakkes rimelig godt for at få plads til det hele. Desuden måtte jeg lave nye pin-bolte til udstødningen da de gamle knækkede. Og da cyklen var samlet, måtte jeg pille kåber, tank, luftfilterhus af igen fordi jeg han glemt at sætte 1 ledning til :-/ Så samling af det hele kunne nok gøres på den halve tid hvis alt var i orden...
Motor / gearkasse skift af CBR 929 / 954
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1
nov 2011
Følger: 6 Følgere: 43 MC-er: 4 Emner: 14 Svar: 171
mar 2013
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 1.332
okt 2006
Følger: 79 Følgere: 71 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 5.347