Kawasaki ZZR 600 (**SOLGT**)
797 visninger
|
Oprettet:
Ejer: Claus (Uldum) - http://www.lillekongensager.dk
Årgang: 1990
Motor: 599 CCM
4-cylindret
4-takts vandkølet rækkemotor
2 overliggende knastaksler
4 ventiler pr. cylinder
DOCH 16V Twin Cam
Boring/Slaglængde: 64/46,6 mm/mm
Kompression: 11,5:1
Karburator: 4 stk. Keihin Venturi Ø 36 mm
Brænstof forbrug: 15,0 km/lit
Transmission: 6-trins gearkasse
Flerpladekobling i oliebad
Kædetræk
Totalgearing: 5,822:1
El-start
El-system: 12 volt, 280 watt vekselstrømsgenerator Elektronisk tænding Digital
Forlygte: 60/55 watt, halogen
Hestekræfter: Ydelse: 98 hk (72,0 kw) ved 11.500 o/m
Moment: 64 Nm ved 9.800 o/m
Vægt/Kraftforhold: 2,21 kg pr hk
Fælge: Hjul For: 120/60 x 17 på 3.50\" fælg.
Hjul Bag: 160/60 x 17 på 4.50\" fælg.
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel. Luftunderstøttet Hydraulisk anti-dive. 130 mm fjedervandring. Ø 41 Gaffelben
Affjedring Bag: Mono-affjedring. Uni-Trak. Trinløs justerbar fjederforspænding.
Bremse For: 300 mm dia. dobbelt hydraulisk skivebremse med fast caliperhus og 4 stempler.
Bremse Bag: 230 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med fast caliperhus og 2 stempler.
Baghjul : 160/60VR17-V250
Forhjul : 120/60VR17-V250
Dæk: Bridgestone dæk
Baghjul : 160/60VR17-V250
Forhjul : 120/60VR17-V250
Topfart: Tophastighed: Opgivet til 235 km/h
Acceleration (0 - 100): 4,0 sek.
Jeg har dog selv "kun" kørt 215 km/h på den og den havde mere i sig, men skal nok få den testet i løbet af sommeren når jeg vender mig til farten.
Tuning: Ingen pt. men vil gerne have en ordentlig larmepotte på! Men synes sgu, at det er en stor inverstering til sådan en gammel mc...
Styling: Sort flip-up kåbeglas. Ser ikke specielt smart ud med det høje kåbeglas, men det er MEGET effektivt.
Jeg har bestilt Standard Kåbeglas - Mørk tonet til at skifte med.
Billeder kommer når jeg får det skiftet.
Højpolerede fælge. Helvedes pudse arbejde !!!
"Hønsetråd" diverse steder i kåbe.
Ekstra udstyr: 20kg's overvægt på fører ; )
FØRER IFØRT:
"Safety 1'st" Jakke
"Safety 1'st" Bukser m. seler
"Safety 1'st" Støvler
"Safety 1'st" Hansker
Måske ikke det smarteste mc tøj, man det er rigtig behageligt at have på og det sidder godt. Det er kanont til forår/efterår samt på regnvejrs dage. Køber nok et lædersæt til de dejlige sommerdage.
"Premier" Carbon/kevlar hjelm - Dejlig let hjelm til nogenlunde fornuftige penge.
Bemærkninger: Totallængde: 215 cm
Akselafstand: 144 cm
Sædehøjde: 78 cm
Frihøjde: 15,2 cm
Tankkapacitet: 18 L
Egenvægt: 217 kg.
Har hentet cyklen i Tyskland Lørdag d.28/10-2006.
Afgift Betalt Marts 2007.
Årgang: 1990
Motor: 599 CCM
4-cylindret
4-takts vandkølet rækkemotor
2 overliggende knastaksler
4 ventiler pr. cylinder
DOCH 16V Twin Cam
Boring/Slaglængde: 64/46,6 mm/mm
Kompression: 11,5:1
Karburator: 4 stk. Keihin Venturi Ø 36 mm
Brænstof forbrug: 15,0 km/lit
Transmission: 6-trins gearkasse
Flerpladekobling i oliebad
Kædetræk
Totalgearing: 5,822:1
El-start
El-system: 12 volt, 280 watt vekselstrømsgenerator Elektronisk tænding Digital
Forlygte: 60/55 watt, halogen
Hestekræfter: Ydelse: 98 hk (72,0 kw) ved 11.500 o/m
Moment: 64 Nm ved 9.800 o/m
Vægt/Kraftforhold: 2,21 kg pr hk
Fælge: Hjul For: 120/60 x 17 på 3.50\" fælg.
Hjul Bag: 160/60 x 17 på 4.50\" fælg.
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel. Luftunderstøttet Hydraulisk anti-dive. 130 mm fjedervandring. Ø 41 Gaffelben
Affjedring Bag: Mono-affjedring. Uni-Trak. Trinløs justerbar fjederforspænding.
Bremse For: 300 mm dia. dobbelt hydraulisk skivebremse med fast caliperhus og 4 stempler.
Bremse Bag: 230 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med fast caliperhus og 2 stempler.
Baghjul : 160/60VR17-V250
Forhjul : 120/60VR17-V250
Dæk: Bridgestone dæk
Baghjul : 160/60VR17-V250
Forhjul : 120/60VR17-V250
Topfart: Tophastighed: Opgivet til 235 km/h
Acceleration (0 - 100): 4,0 sek.
Jeg har dog selv "kun" kørt 215 km/h på den og den havde mere i sig, men skal nok få den testet i løbet af sommeren når jeg vender mig til farten.
Tuning: Ingen pt. men vil gerne have en ordentlig larmepotte på! Men synes sgu, at det er en stor inverstering til sådan en gammel mc...
Styling: Sort flip-up kåbeglas. Ser ikke specielt smart ud med det høje kåbeglas, men det er MEGET effektivt.
Jeg har bestilt Standard Kåbeglas - Mørk tonet til at skifte med.
Billeder kommer når jeg får det skiftet.
Højpolerede fælge. Helvedes pudse arbejde !!!
"Hønsetråd" diverse steder i kåbe.
Ekstra udstyr: 20kg's overvægt på fører ; )
FØRER IFØRT:
"Safety 1'st" Jakke
"Safety 1'st" Bukser m. seler
"Safety 1'st" Støvler
"Safety 1'st" Hansker
Måske ikke det smarteste mc tøj, man det er rigtig behageligt at have på og det sidder godt. Det er kanont til forår/efterår samt på regnvejrs dage. Køber nok et lædersæt til de dejlige sommerdage.
"Premier" Carbon/kevlar hjelm - Dejlig let hjelm til nogenlunde fornuftige penge.
Bemærkninger: Totallængde: 215 cm
Akselafstand: 144 cm
Sædehøjde: 78 cm
Frihøjde: 15,2 cm
Tankkapacitet: 18 L
Egenvægt: 217 kg.
Har hentet cyklen i Tyskland Lørdag d.28/10-2006.
Afgift Betalt Marts 2007.
Kawasaki ZZR 600 (**SOLGT**)
Der er endnu ikke skrevet kommentarer