741 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

kn filter kn filter

kan man sætte et kn filter på en gsx 600F unden at den skal justeres i motoren og kan det passe at man skal have tanken løsnet for at få det gamle filter ud.
det kan godt være at i syntes det er nogle dumme spørgsmål jeg stiller men jeg er totalt grøn indefor mc området

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kn filter
  • #1   12. nov 2008 Så snart du sætter andre potter på og K&N filtere - så skal man dyse den om. Med mindre man vil ahve den til at gå dårligere end får og med mulighed for at tage skade.....

søg på dot-e.dk og du kan få et filter til den......

skal man sætte K&N filter i - så sørg for at den har slip-on potter eller et fuld system. Slip-on er fint og billigt. Og virker ganske fint.

Husk at en godt serviceret mc som står godt og som har en fin smurt kæde og rigtig dæktryk, godt olie osv også kan give dig HK.
    Så tænk i de banner før man smider penge efter tun og gejl. så kan man altid sætte det på og få de sidste HK.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.710
    #2   12. nov 2008 Hvad Fenris sagde, lyder rigtigt i mine ører...

• #4   13. nov 2008 Tag ikke fejl - jeg elsker at pille ved en motores evne til at yde. Og jeg vil også have lavet MEGET mere ved min.

Men jeg synes all for mange bruge penge på gejl og pjat - og når man så skal lave service osv. på deres mc som kan man sku godt se at de ikke for den kærlighed de har brug for de rigtige steder.

sørg for at have en mc som fungere godt og er fint serviceret - så kan du bruge penge på filter og inddysning.
    Jeg kan se du har slip-on - så du kan få noget ud af det - men kun hvis det er en person som gider gøre det ordenligt og ved hvad han/hun laver.

så spring ud i det og køb det K&N filter og få den inddyset. Men husk også at få stillet ventiller, synkroniseret karbuartore, godt olie, smurt kæde og gode dæk, osv. så har di mc alle muligheder for at sige røvhul......

• #5   13. nov 2008 den skal til 24000 km service i næste uge hos mp odense
    kan i anbefale en på fyn der har den nødvendige expertise til justering af cyklen efter der er monteret kn filter

• #6   13. nov 2008 hvorfor service ved mp, jeg ville vælge midtfyns mc til både service, og justering. de har den nødvendige expertise..

• #7   13. nov 2008 jeg har købt den der og det er deres klargøringsmand gamle cykel
    men hvis midtfyns mc er bedre og dygtiger så er det da dem jeg skal have den ud til

Kommentér på:
kn filter

Annonce