Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kn filter
  • #1   23. aug 2015 det burde være klar til brug, hvis det er nyt .

så altså det er efter vask det skal behandles .

men stå det ikke på selve pakken .
    mvh

• henrik S
    henrik S Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 25
    #2   23. aug 2015 ok takker

• #3   23. aug 2015 faldt lige over ham her, og hans mening om tid og penge på de filter . he he .

mvh

https://www.youtube.com/watch?v=r7a-xlA7jBI

• henrik S
    henrik S Tilmeldt:
    jan 2015

#4   23. aug 2015 haha ved godt de ikke giver 500 hk. tak.

• #6   23. aug 2015 Nu ved jeg ikke hvem der er den største narrehat!
    Er luften renere hvis man kører med K&N? Hvis ikke burde man rense lige så tit som man ellers skifter ?
    Eller er det fordi det er mere åbent end papirfiltret så der går mere skidt igennem ?
    Jeg ved det ikke for jeg kører med åbne tragte. smiley smiley smiley

• #8   24. aug 2015 80000 før rensning , den suger da ligemeget lort igennem uanset mærke på filteret ... ville nok foreslå rens hver 10000km for at retfærdiggøre indkøbet af genbrugsfiltere

• #9   24. aug 2015 Husk på hvorfor K&N filter blev opfundet og til hvad det blev brugt til først og hvorfor. Ved du/i ikke det så tjek op på det og sp vil i forstå hvorfor det er et bedre og godt filter. Fuck hk&nm muligheden der kan være - det er det andet det er godt ved det. Og org filter kan sky koste en god dum penge også. Du får sku tit ikke så mange org filter i forholdt til et K&N som folk siger. Og K&N har jeg heller aldrig set med mug eller råd i som på normale papir diæterne eller delvis opløst af at være gamle og stået etværelses sted

• #10   24. aug 2015 Etværelses = et træls sted. (Smart phone)

• #11   24. aug 2015 Har haft KN filter på 2 cykler, de måtte begge i skralde spanden.
    ZX9R ved rulning og justering lavede et dyk i kurven ved KN, hverken top effekt eller andet var bedre med KN vs godt brugt pap filter. Med originalt filter kørte den som den skulle. Det var et mærkbart hul i effekt kurven med, KN turbo syndromet ? Pludseligt trak den som bare fanden efter et effekt tab. Uden rulning med og uden ville man jo tro at KN filteret var lykken.
    ZX9 med komplet Akra/Jetkit og racer stickers.
    CBR 929 nøjagtigt det samme, klart hul i kurven - gik klart bedre med originalt filter.
    CBR med Akra bolton samt Rossi stickers.

Begge på samme felt ved anerkendt forhandler.

• #12   24. aug 2015 Nu er der jo også forskel på en HD og en motorcykel..
    (ironi kan forekomme) smiley

• #14   24. aug 2015 Nemlig Karsten. Du har du helt ret i. Der er stor forskel på en HD og en motorcykel.... Rigtig stor....

• henrik S
    henrik S Tilmeldt:
    jan 2015

#15   4. sep 2015 ja min kunne ikke klare der kom sådan filter på.den kunne slet ikke tage gassen over 3000 omdrigninger. så skal forbi et sted de kan stille den

• #16   4. sep 2015 Læste om en der kørte stor BMW i Australien, han skulle ud og besøge en BMW guru ude i bushen, og de kom til at snakke filtre, han forklarede han havde KN på, hvortil guruen sagde det var noget skidt og straks hev et KN filter frem og hældte noget meget fint sand på som de havde der, det løb igennem ved egen kraft. Så undersøgte de hans BMW, den var tæt på at være færdig, motoren skulle skilles i atomer, for der var støv overalt i den. KN filter er altså NO GO dernede.

• #18   4. sep 2015 Og blev lavet til ørken ræs oprindeligt.... Så tro nok det dækker over emnet sand

• henrik S
    henrik S Tilmeldt:
    jan 2015

#19   5. sep 2015 det er meget godt alt sammen en min kan ikke køre med den skal bare stilles ind med benzin mængde eller snides på en bål

• #20   5. sep 2015 Øh................

• #21   5. sep 2015 nemli og skål på den

Kommentér på:
kn filter

Annonce