Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  indstilles eller ej
  • #1   28. dec 2007 Jeg er af den holdning at piller man ved en ting skal man huske ALT det andet. Har man sgat A (udstødning) ¨å siger man også B (indstilling og filter)

Bare mine 2 kroner. :O)

• #2   28. dec 2007 jep på rullefelt med den!

• #3   28. dec 2007 Ja da det skal den da med et Power Commander III og et filter. Ta en tur til FV Motor han ved hvad han gør.
    www.fvmotor.dk

• #4   28. dec 2007 Power Commander er fint, men hvis du vil have det endelige udbytte så skal du have et full-system på udstødningen.
    Jeg har også skiftet til ny potte men har intet ændret. Det er ikke decideret nødvendigt..

• #5   28. dec 2007 Tjaeee du har nok mistet et par hk. Hvis du ikke kan mærke forskel på hvordan den kører, behøver du det ikke.
    Men ofrer du penge på en PC, filter og en tur til FV-motor, er det pengene værd.
    Men altså ikke en nødvendighed.

• #8   28. dec 2007 tak for alle de din svar...jeg tror jeg vil prøve at få den i bænken ved FV motor når sæsonen starter igen..det var mest for at høre om cyklen ikk havde godt af at køre med potten hvis den ikk blev indstillet.. sys jeg ku mærke at den var blevet en lille smugle slappere i optræk..men nu må vi ses på bænken osv.. glæder mig singsyg meget til det goe vejr kommer igen....

Kommentér på:
indstilles eller ej

Annonce