{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.172 visninger | Oprettet:

akrapovic udstødning {{forumTopicSubject}}

Jeg har fuldt akrapovic system og pipercross filter på min sv´er men er der nogen der ved om jeg kan fjerne potten og sætte min standard potte på uden nogen problemer??

Grunden til at jeg vil gøre noget så dumt, er at jeg har hørt at man kan få bøe og kørsels forbud hvis man bliver taget i tyskland. Så overvejer at sætte standard potten når jeg skal køre der.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  akrapovic udstødning
  • #1   14. jul 2007 Du skal bare købe en DB killer og sætter i, så skulle der ikke være nogle problemer smiley

• #2   14. jul 2007 smid en db killer i smiley
    koster 300kr max

• #3   14. jul 2007 og ka du f¨å en powercommander på den med det system!! elelrs kan den da umulig gå ordentligt!

• #4   14. jul 2007 Nu skal man vist heller ikke gøre de tyske polismænd værre end godt er - det er jo ikke en harley med fri udblæsning du kører på ;o)

Har da været 3 gange i tyskland med akra evo full system på min mille, uden at alle de strissere vi mødte rynkede et bryn!

• #5   14. jul 2007 Glenn B

Hmmm.....jeg ved ikke rigtig om jeg er så vild med at udstille min bike her på, dette ellers super fantastiske forum......Min mille er ret special...har brugt meget tid på den + en masse udstyr og vild tuning.

Og da en af mine mate's fik stjålet sin bike efter den var blevet udstillet her(ved godt det langt fra er derfor) men når man har noget alle de andre ikke har, så er der desværre nogle der mener de bare kan tage vores....fuck hoverder....så kan ikke se hvorfor jeg skal fortælle alle og enhver, hvad der lige præcis gemmer sig under kåben ;o)

• #6   14. jul 2007 Hmmm.....der er sgu da ingen garanti for at man ejer en mc eller ej, bare fordi den er registreret her på galleriet.

Kommentér på:
akrapovic udstødning

Annonce