1.172 visninger
|
Oprettet:
akrapovic udstødning {{forumTopicSubject}}
Jeg har fuldt akrapovic system og pipercross filter på min sv´er men er der nogen der ved om jeg kan fjerne potten og sætte min standard potte på uden nogen problemer??
Grunden til at jeg vil gøre noget så dumt, er at jeg har hørt at man kan få bøe og kørsels forbud hvis man bliver taget i tyskland. Så overvejer at sætte standard potten når jeg skal køre der.
jun 2005
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 9 Emner: 49 Svar: 762
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
koster 300kr max
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 28
Har da været 3 gange i tyskland med akra evo full system på min mille, uden at alle de strissere vi mødte rynkede et bryn!
mar 2007
Hmmm.....jeg ved ikke rigtig om jeg er så vild med at udstille min bike her på, dette ellers super fantastiske forum......Min mille er ret special...har brugt meget tid på den + en masse udstyr og vild tuning.
Og da en af mine mate's fik stjålet sin bike efter den var blevet udstillet her(ved godt det langt fra er derfor) men når man har noget alle de andre ikke har, så er der desværre nogle der mener de bare kan tage vores....fuck hoverder....så kan ikke se hvorfor jeg skal fortælle alle og enhver, hvad der lige præcis gemmer sig under kåben ;o)
mar 2007
akrapovic udstødning