{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jetkit
  • #1   24. jun 2007 Tror nok det er Ørslev det ligger

• #3   24. jun 2007 mik P: Vil du lige uddybe hvorfor det er spild af penge. Jeg kan tydeligt mærke forskel på min mc før og efter montering af jetkit!

• #4   24. jun 2007 Og så blev der stille haha

• #6   24. jun 2007 smiley smiley smiley

• #11   25. jun 2007 hmm.... jeg ville sgu også gøre mit til at folk fik at vide hvis jeg havde fået en rigtig dårlig service. Det KAN man da ikke bebrejde folk. Så keder man sig da.

• Luna l
    Luna l Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Svar: 4
    #13   25. jun 2007 Trampe Trampe Trampe...lidt vil du jo gerne bekræftes Strada, du skrev da længere oppe at du ikke gad bruge mere tid på det. Men hvis manden har fået de forkerte dyser og selve fabrikken/hovedkontoret giver ham ret, ja så er der da ikke så meget at diskutere.

• #14   25. jun 2007 Mik P og Strada: I taler jo pænt meget forbi hinanden. Nok mest mik der ikke kan/vil forstå hvad det er strada skriver.

Mik: Selvfølgelig har du ret til at være sur på firmaet. Det tror jeg er en naturlig reaktion, når man får et produkt som ikke er det rigtige og de så ikke vil bytte det eller give pengene igen. Men derefter at sige at produkter er noget l***, det er da helt ved siden af.
    Hvad så med dem der ikke har haft en uheldig oplevelse med en forhandler som forhandler det kit du har. Har de så også ret til at sige at det er et l**** produkt, bare fordi firmaet har givet dem et forkert produkt og ikke vil tage det retur.
    Hvis du ikke selv kan svarer på ovenstående så kommer svaret her: NEJ det har de på ingen måde ret til at sige. De har ret til at være sure på forhandleren af produktet men ikke på produktet.!!

• Luna l
    Luna l Tilmeldt:
    jun 2007

#15   25. jun 2007 Lars...Fik du nogensinde nummeret? eller gik der bitchyitaliano i hele tråden?

• #17   25. jun 2007 Fandme rart at have dig tilbage i varmen Allan H.....

• #18   25. jun 2007 kys kys smiley

• Luna l
    Luna l Tilmeldt:
    jun 2007

#19   25. jun 2007 Man skulle satme tro at i havde det Røde drenge.
    nå ja.....det er der jo 2 af jer der har.
    Nu er jeg hverken fra Lyngby, kalundborg eller jylland(?) Men det kunne godt lyde lidt som racisme det der strada.. Bare fordi at man ikke forstår lange ulogiske sætninger..? Eller fordi at man ikke er enig?? Det er da klart at manden syntes at det er spild af penge når han har fået de forkerte dele. Eller du ser måske sådan på det at det ikke er de forkerte dele men den forkerte mc? Jamen så må mik jo købe en anden model så han ikke har spildt penge på sine dele. Nu tror jeg at jeg vil gå ned og købe et par herre bukser.......jeg kan jo bare få en transplantation bagefter..

• Luna l
    Luna l Tilmeldt:
    jun 2007

#20   25. jun 2007 (link fjernet)

• #21   25. jun 2007 At Miks uheldige episode med Dot-E ligefrem skal føre til at det at "det er spild af penge" er jeg ikke enig med Mik i or dog, måske lidt... Det er vel op til den betalende kunde... Hvis han (kunden) synes det har forbedret cyklen, så har det jo været alle pengene værd... Hvis ikke, jamen så har det jo været spild af penge... Nogle er glade, andre ikke... Sådan er det sku altid...

Allan H... Come on... Læs lige dine egne indlæg igennem... de er da underholdende nok... Men rimeligt primitive... Hvis der ikke kan siges noget fornuftigt så er det bedre at tie stille... smiley

Rune

• #22   25. jun 2007 bittre gamle mænd.

• #23   25. jun 2007 mmmmmmhhhhhhhhhh så er der aften-øl i huset igen.

Hvis man ikke kan sige noget fornuftig, skal man ikke gå over åen, og kaste med sten, når man har mel i munden....

• #24   25. jun 2007 ja skål....... de smager nu godt smiley

• #25   25. jun 2007 Den stakkels Lars L, som oprettede denne tråd, fik aldrig rigtig svar på sit spørgsmål... Gå ind på www.dot-e.dk og find de kontaktoplysninger du skal bruge. Som Strada nævnte indledningsvis, er det ikke umiddelbart muligt at ringe direkte til Ove i Førslev.
    Jeg har været yderst tilfreds med resultatet af Jet-kit på min gamle mc, omend det var temmelig dyrt.

• #26   25. jun 2007 Vil give Mik P ret i at han har fået elendig service.

Men Strada har også ret i, at servicen ikke afspejler produktets kvalitet. Hvis Mik P ikke havde fået dårlig service, og forhandleren derefter havde byttet jet-kittet ud til det rigtige, ville mik være i stand til at udtale sig om kvaliteten af produktet.
    Svarer til, at en mekanikker udlevere mig nogle SBS bremseklodser til en Yamaha R1. Så vil det ikke være fair at jeg så sifer at SBS klodser er noget skidt fordi de ikke passer på min MC....

Når Mik P har haft et korrekt monteret jetkit (til hans model) kan han udtale sig om det er spild af penge. Indtil videre har han bare konstateret at det er spild af penge at handle der hvor han har gjort.

• #27   26. jun 2007 Jeg må give Jesper ret. Fordi man har fået forkerte dele, betyder det jo ikke, at de rigtige dele er noget møg ?

• #29   6. jul 2007 Har lige bestilt et Dyno kit og glæder mig til at mont. det smiley
    Måske man ku få et par gode råd at "mik P" da det lyder som om du har styr på det.

• #30   3. jan 2008 he he FACTORY JETKIT ER DET BEDSTE :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::DYNO SUCKS

Kommentér på:
Jetkit

Annonce