877 visninger
|
Oprettet:
jetkit {{forumTopicSubject}}
hej er der nogen der har erfaring med jetkit på sådan en som min en exup. er det noget man kan få til den og hva giver det af træk og nogen der ved hva det koster ca og få lavet.
Et eller andet skal man jo lave i det her møjvejr..
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 630
Det skulle give nogle kræfter i mellemområdet men ikke noget i toppen. Et jetkit koster ca. 1500kr.
Var jeg dig lod jeg være da man ikke får så meget for pengene. Ellers kan du købe mit ;P
sep 2006
Følger: 98 Følgere: 106 MC-er: 4 Emner: 58 Svar: 482
Jetkit har hjulpet meget på min motorgang. Meget kraftigere, samt jævnere optræk. Man kan tydeligt mærke det i de højere gear når man kører i lave RPM og så bare lukker op for gassen... Jeg synes ikke mine penge er spildt, men nu købte jeg det også billigere
maj 2006
sep 2006
Der skulle ikke ske det store ved at smide clamp-on filtre på i stedet for luftfilterhuset, ELLER i stedet fjerne exupventilen.. Men hvis man fjerner både exup, og luftfilterhus, så kan det øge effekten enten i bundtrækket, eller i toppen. Men det bliver med modsat effekt i det modsatte område...
Lyder det indviklet ?? hehe...
Enten:
Godt optræk ved høje RPM - Mindre godt optræk i bunden.
eller
Godt optræk ved lave RPM - Mindre godt optræk ved højre RPM
I stedet for "Mindre godt", kunne jeg godt have skrevet "en smule uren motorgang", men ikke meget..
Jeg har hverken Exup ventil eller luftfilterhus i min.. Jeg kører med åben udstødning og Clamp-on filtre og så er karburatorene dyset så den rykker i det den høje ender... Til gengæld går den lidt ujævnt i tomgang og RPM under de 2500-3000.... Men det er ikke meget i forhold til hvad det har givet i den anden ende... Så jeg er tilfreds
maj 2006
sep 2006
jun 2004
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 34 Svar: 125
mange tak for jeres ord, jeg tror jeg vil prøve og arbejde lidt i det
jetkit