problemer og atter problemer {{forumTopicSubject}}
Hey derude, har købt mig en aprilia rs125, med et tunings cylinder kit,(skulle gerne være ca 170cc) gammel ejer har "selfølgelig" aldrig haft nogen problemer, men det er der.. den har et slemt dødpunkt mellem 5000-7500 omdrejninger, det er som om den drukner voldsomt, har selfølgelig prøvet at stille luftskruer/hæve sænke nålen i karbu.. har endnu ikk fået skiftet til mindre dyse da jeg ikk har haft mulighed for at købe en, men har overvejet om det muligvis kan være fordi at man os skal udskifte: udstødning, udstødningsventil eller andet, for at det kit skal køre ordentligt? (har denne model en justerbar udstødningsventil? - ville ønske jeg havde en manual)
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 32
hvis nogen har nogen erfaringer eller viden ville det stadig være rigtig rart at høre om
maj 2007
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 7 Svar: 368
Emne: problemer og atter problemer
maj 2007
Hekto: Er glad for din hjælp, jeg regner med at få alt det "standard" her i weekenden, og så ryger det på.. er helt inde i at det er at holde tungen lige i munden når man skruer på den, og er skam os helt med på det ikk er en knallert man bar kan forskrue.
Jeg har lidt tænkt på om det os kan være membran der giver problemer,, det kan efterhånden være mange ting, ved snart ikk hvor man skal starte - smider standard på når jeg får det og håber det fjerner dødpunktet.
Tror bar det er det kit der har givet problemer,,,
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
maj 2007
kan bar dårligt vendte så længe, der går nogen dage før jeg har standard kittet
men endnu en gang tak for hjælpen..
problemer og atter problemer