{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

problemer og atter problemer {{forumTopicSubject}}

Hey derude, har købt mig en aprilia rs125, med et tunings cylinder kit,(skulle gerne være ca 170cc) gammel ejer har "selfølgelig" aldrig haft nogen problemer, men det er der.. den har et slemt dødpunkt mellem 5000-7500 omdrejninger, det er som om den drukner voldsomt, har selfølgelig prøvet at stille luftskruer/hæve sænke nålen i karbu.. har endnu ikk fået skiftet til mindre dyse da jeg ikk har haft mulighed for at købe en, men har overvejet om det muligvis kan være fordi at man os skal udskifte: udstødning, udstødningsventil eller andet, for at det kit skal køre ordentligt? (har denne model en justerbar udstødningsventil? - ville ønske jeg havde en manual)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problemer og atter problemer
  • #2   7. jun 2007 Ikk endnu, men det vil jeg da helt sikkert lige prøve,, tak for tippet..
    hvis nogen har nogen erfaringer eller viden ville det stadig være rigtig rart at høre om smiley


  • #4   7. jun 2007 Det er den samme, men der er heller ingen problemer overhovedet, og har skam ikk været ude i noget "snavs" om manipulering af sandheden, den har fået det her dødpunkt, og har fået afvide at det vil blive afhjulpet ved at dyse den om, hvilket jeg har i sinde at få løst med det samme.. den har ingen problemer overhovedet hvis det hjælper med dysen som jeg har sat min næse op efter. smiley

  • #5   7. jun 2007 Din overskrift siger noget andet...

    Emne: problemer og atter problemer



  • #6   7. jun 2007 Jesper k: ja, men jeg bliver nødt til at logge folk ind og læse på hvad jeg vil skrive:P har ikk haft nogen problemer udover det dødpunkt..

    Hekto: Er glad for din hjælp, jeg regner med at få alt det "standard" her i weekenden, og så ryger det på.. er helt inde i at det er at holde tungen lige i munden når man skruer på den, og er skam os helt med på det ikk er en knallert man bar kan forskrue. smiley

    Jeg har lidt tænkt på om det os kan være membran der giver problemer,, det kan efterhånden være mange ting, ved snart ikk hvor man skal starte - smider standard på når jeg får det og håber det fjerner dødpunktet. smiley
    Tror bar det er det kit der har givet problemer,,,


  • #7   7. jun 2007 Tuning af RS125 og lign. maskiner er et døds projekt, de holder sjældent særlig godt. 100% standard er det man får den bedste mc med, når det gælder den type mc.

  • #8   7. jun 2007 Det må være sådan det skal gøres hekto....
    kan bar dårligt vendte så længe, der går nogen dage før jeg har standard kittet smiley
    men endnu en gang tak for hjælpen..


Kommentér på:
problemer og atter problemer

Annonce