{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Slut for i år {{forumTopicSubject}}

Så er det slut for i år, nu synes jeg det er for koldt, til at køre på kawaen mere i år. nu vil jeg klargøre den til vinteropbevaring.

Året i korte træk:
jeg lagde ud med ud at parkere mit forhjul i kofangeren på en lille fin Audi TT, der skete gudskelov ikke noget, bortset fra at skridtet endte på tanken det gjorde sq ondt.

motoren røg sig en tur. 4 uger på værksted 13500.- kroner fattigere

Ved motorskiftet ødelagde de min sadlen, ved en dum fejl. yderligere 3 uger på værksted, da de ikke kunne få sadlen hjem fra sadelmageren. 0.-

Baghjulslejet røg sig en tur.

Fik ødelagt min hånd, så jeg ikke kunne køre i nogle uger.

Da alle problemer var slut så var det gode vejr slut. (regn, regn og atter regn)

Hvad har jeg så fået kørt i år.
ca. 2000km i det hele

Men til næste år skal jeg tage revanche. Hvis jeg får tid, da jeg skal være far for første gang.

Søren

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slut for i år
  • #1   24. okt 2005 ja vil også pakke min Aprilia sammen de har saltet her til morgen i Aalborg ...... Ja og det blev ikke til mere en 3000 km. da den stod på værksted hen til engang i maj måned ... men efter 9 måneder virkede den *S*

• #2   24. okt 2005 Jep, det er sgu ved at være for koldt smiley

Jeg skal forhåbentlig til Tyskland indenfor en uges tid og hente en reserve GPZ'er (primært motoren derfra), så smider jeg nok min egen GPZ'er bag i varevognen og tager dem begge med til Aalborg. Det er sgu for koldt at køre på min egen fra Vejle til Aalborg synes jeg ... medmindre der lige bliver en varm dag i weekenden smiley

Jeg nåede vist omkring 5500 km i år, min første rigtige sæson, så at sige.

• #3   24. okt 2005 Jeg pakker også Kawa'en væk, ca. 17.000 blev det kun til.

• #4   24. okt 2005 Klaus T: slås du stadig ned at den vibrere ?.

• #5   24. okt 2005 Jep.. God ide.. pakkede os min 10'er væk her for snart en måned siden, der skal jo os være tid til alt det sjove altså modificeringer!! Men nåede at rulle 11000 siden den 20 maj! (o;

• #6   24. okt 2005 Jeg staldede min op i sidste uge - så nu har jeg kun et lille minde i form af mit batteri jeg kan få og hyggelade på vinteren over.

Men det gør ikke så meget - garagen skal alligevel bruges til at bygge et skib til næste års karneval i aalborg...

• #7   24. okt 2005 @Søren,

Jep - jeg har ikke fået kigget meget på det de sidste par måneder, har bare kørt en tur til Aalborg/Vejle et par gange, og ellers har den bare stået. På min sidste tur på vej hjem fra Aalborg, kørte jeg omkring 80-90 km/t på hovedvejen, da motoren nærmest stoppede, det hakkede i den og føltes som om nogen holdte fast i baghjulet - holdte ind til siden, men kunne ikke se/høre/mærke noget var forkert. Kørte videre uden problemer.

Såh .. den gider jeg ik mere, den motor smiley Har kig på en GPZ i Tyskland der står 100km over grænsen, håber at vinde den på ebay iaften - den har kørt 44.000 km og han siger motoren er 100% iorden. Skulle ikke være noget problem at skifte motor, slet ikke når årgangene er den samme smiley

• #8   24. okt 2005 er for længst staldet op og mere eller mindre splittet af ;o)

• #9   24. okt 2005 ja, de har uheldigvis saltet her i Aalborg i nat, så jeg smider også min ind nu. Det er bare surt når nu de har lovet godt vejr sidst på ugen, men sådan kan det jo gå.

• #10   24. okt 2005 Madvig.. Du skal da altid skille ting ad!! -GG- How goes ??? Hvordan med vintercyklen r den spas ??

Martin

• #11   24. okt 2005 Jeps, Honda-musen kommer også snart ind. Jeg kørte på hende til skole idag, og det var absolut ikke nogen fornøjelse, for at sige det mildt, "det var hvinende-svine-pisse koldt", så NU, er det altså slut (medmindre der kommer nogle varme dage i weekenden).
    dette var min første sæson, og det blev (kun) til 3000 km, men nu er hun til gengæld tilkørt rigtigt, til næste år.

• #12   24. okt 2005 14 dage siden den kom ind, 11000 km i år

Kommentér på:
Slut for i år

Annonce