Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tuning af GS-500 F
  • #1   5. maj 2005 Du har sat en anden potte på den, få den evt. på rulle felt og dyset rigtigt ind så benzin tilførslen passer til den nye og mere åbne potte, du kan evt. montere et KN filter eller lignende. Disse ting giver i selv højst sandsynligt et par heste eller 3.... En egentlig tuning af din cykel kan vist ikke betale sig rent økonomisk, så skal du til åbne motoren og udskifte f.eks. knaster osv. få portet topstykket osv. .... Så det sgu billigere bytte cyklen ud til en 600 ccm. racer *S*

• #2   5. maj 2005 Ja potten er på nu og skal ved 1600 km have sat jetkit på. Men ellers er der ikke rigtig andre muligheder, rent økonomisk.. JEg er super glad for min MC og skulle høre mulighederne for at få lidt flere heste ud af den:o)

• #3   5. maj 2005 turbo? smiley

• #4   5. maj 2005 Hej Leif,

Jeg ville have skrevet en kommentar under din MC, det er vist bare ikk muligt når jeg endnu ikk selv har fået oprettet min MC. Jeg har en 2004 F model.

Er lidt nysgerring, Laser pottoen er det en Slip-/Bolt-on eller en fuld løsning? Eventuelt hvor du har fået det foretaget henne?

Jeg forsøgte at kontakte Laser men de påstår hårdnakket at de ikk laver nogen udstødninger til min model.

Claus

• #5   5. maj 2005 Hehe.. Jeg mener at Gs500 k4 og k5 er ens og denne potte er en slip on.. Jeg købte min i MC-Vordingborg "Gunner" og den er lavet specielt til GS500.. Den er complet med forrør.. koster 3800 + montering.. tror jeg nok..

Kommentér på:
Tuning af GS-500 F

Annonce