778 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Daniel H
Daniel H
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 10

Jeg har brug for jeres råd og erfaring Jeg har brug for jeres råd og erfaring

Det var pænt af dig at kigge på mit indlæg. smiley

Jeg er forholdsvis rookie til alt hvad der har med teknik til motorcykler at gøre, det er grunden til at jeg inderligt har brug for vejledning, erfaring og råd..

Jeg har en Honda CBR 600 F3 '95 model PC31

Jeg har længe ville opgradere ydeevne, hastighed og flow... Men jeg aner ikke mit levende råd...

Hvis i kunne komme med nogle "let forståelige indlæg" ville jeg blive rigtig glad.. smiley

Ha en rigtig god dag.
MvH Daniel Hansen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg har brug for jeres råd og erfaring
  • #2   22. apr 2007 du ka starte med noget kn-filter og et godt udstødnings-system, så er du ihvertfald igang, på den måde henter du vel en 5-8 hkud af din honda, det ka også hjælpe at få den justeret og dyset ind osv osv

• Daniel H
    Daniel H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 10
    #3   22. apr 2007 Okay... Jeg havde også selv tænkt lidt på at skifte udstødning.... Og det jeg havde set lidt på var et fra Devi eller Leo Vincel... Jeg har kigget rundt omkring, men jeg kan desværre ikke finde noget fakta om forøget ydeevne... Men det skulle give lidt ekstra ? smiley

• #4   22. apr 2007 ja, det giver som regel 5-8 hk alt efter hvilket system du køber, bare husk at få mcen dyset om bagefter

• #6   23. apr 2007 undersøg først om du evt. kan sælge den du har for en ok pris, og se om du ikke kan købe en nyere/hurtigere model for en ca 20.000,- mere....
    Ellers er det som de andre skriver Fuldt system, portning, Justering/indysning af karburatore, evt hæv kompression ved at tage lidt ekstra af toppen.... Men det koster alt sammen. Så hvis du nu kan finde en lidt nyere med lidt udstyr allerede, er det nok en bedre løsning, og du taber heller ikke så mange penge.... Til gængæld for du så heller ikke glæden ved at bygge på din mc...

Held og lykke

Kommentér på:
Jeg har brug for jeres råd og erfaring

Annonce