915 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

GS500 ejere se her GS500 ejere se her

Håber ikke der er nogen der bliver stødt af dette....
Til dem der smidt Kn-filter og jetkit på jeres GS'ere.... Hvad er virkningen af det??
Man siger at en MC taber 10-15% af effekten fra motoren til baghjulet.... Dvs at en standard GS'er har 38,25-40,5 Hk på baghjulet....
De resultater jeg har set fra "tunet" GS'ere har ikke været højere end 40Hk....
Er der en der har fået målt sin GS'er før og efter der blevet monteret KN og jetkit??
Er der en makant forøgelse i mellemområdet siden det kan betale sig??

Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GS500 ejere se her
  • K Z
    K Z Tilmeldt:
    feb 2004

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 21
    #1   3. maj 2004 jeg vil bare sige at når jeg overhaler uanset om jeg kører 80 eller 160 så er den væsentlig hurtigere end den var før... min var godt nok droslet før men jeg har haft en anden GS´er fra 1998 som ikke var droslet....Så jeg mener det har effekt...det jeg har gjort det for var netop et hurtigere optræk, kvikkere respons på gassen;O). Det gælder ikke om at køre 230 for mig;O)!!! Jeg vil bare gerne kunne trække fra i lyskrydsene ;O)

• #2   3. maj 2004 Min egen teori var også et bedre mellemområdet, men igen så er det ikke 5Hk der bliver hentet....
    Er den makant hurtigere end en standard? Ved fra mig selv at lyden også har noget at skulle sige. Har den racerlyd føler man selv at den kører hurtigere... :o)
    Jeg ved at man på min egen nemt kan hente 5Hk gennem hele registret....

• #3   3. maj 2004
    Hej.

Jeg har lige fået lavet jetkit+Kn+tændingsadvancer på min, det gav 5 hk, over hele omdrejningområdet og kostede 5K, men det var alle pengene værd, det har givet en meget bedre gasrespons/kørbarhed, og jeg syntes også at den trækker _meget_ hårdere

Hilsen Dennis

• #4   4. maj 2004 Dennis det er jo ikke ligefrem en GS500 du kører på.
    Bandit 1200 motoren stammer jo fra GSXR1100 hvor den ahr godt 150 hypper.... Så der skal ikke så mange ændringer til før en Bandit 1200 bliver MEGET sjovere :o)

Jesper

• #5   4. maj 2004 Hej.

Det jeg mente var at hvis jeg kan mærke 5 hk, på Banditten,så kan du i hvert fald også mærke 5 hk på GS'en, men det er jo ikke sikkert at du vil ofre det det koster, for det er jo ikke gratis !

Her < (link fjernet) > kan du downloade en Dynofront hvor du kan se alle de mc'er, mc-hospitalet har rullet, der er også et par GS 500 i mellem, og der er da et par stykker der har 45-46 hk på baghjulet

Hilsen Dennis

• K Z
    K Z Tilmeldt:
    feb 2004

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 21
    #6   5. maj 2004 ps. jeg fik at vide at med en anden udstødning ville det gi et par eller 3 HK mere...han mente nemlig at der mangler lidt gennemgang i udstødningen...hvis man kan sige det sådan ;O)....men som Dennis siger, det har helt klart en effekt...uanset ekstra hk eller ej;O)..og det er det der er hovedsagen og altså ikke spildte penge. Min bil har også Kn filter Kit og det kan ihvertfald også mærkes ;O)

• #7   16. aug 2004 Jeg fik sat en BSA Vampire udst. på min GS'er - det gjorde godt. Men jeg fik samtidig at vide at et jet-kit ødelægger mere end det gavner. Dvs skarpere gasrespons, men svær at køre ved jævn hastighed med.

Kommentér på:
GS500 ejere se her

Annonce