{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawasaki zx6r tuning
  • #1   14. aug 2016 Selvfølgelig et der det, om det er pengene det koster værd, og om det lever op til hvad du forventer er en helt anden sag. Det der nok vil give mest er trykladning, så kan du fordoble effekten og mere til, men forvent at det koster. Tommelfingerregelen er st det koster 1000 kr pr hestekræft.
    Ellers er det konventionel tuning, det er ikke billigere eller nemmere, ca lige så dyrt. Desuden kræver al tuning at man ved hvad man laver, ellers ender man i bedste fald med at miste hk og i værste fald smadrer man motoren..

• #2   14. aug 2016 Du kan starte med en åben potte, K&N filter samt et Dynojet kit og en indkøring på rullefelt. Det vil du kunne mærke, og så har du brugt 5-6000kr. Det er jo ikke så galt. Derefter hedder det portning/ flowoptimering af topstykke, og endnu en indkøring på rullefelt. Måske et sæt fladspjælds karburatorer. Nu har du brugt 15-20K, men du får stadig hjul af den første 1000'er du møder. Catch my drift?;)

• #3   14. aug 2016 Du kan også give den fuld service med karburatorsynkronisering og ventiljustering. Hvis det ikke gjort i mange år trænger den nok til det og det vil sikkert også give en mærkbar effekt.

• #4   14. aug 2016 Tuning er hvis man syntes det er sjovt og brænder for det.
    Hvis man bare vil have flere HK så sælger man sin cykel og køber en med flere HK - langt den nemmeste og billigste måde.

• #5   14. aug 2016 Jeg har et sæt kit-knaster og race CDI. Der er billig tilsalg

• #6   14. aug 2016 Så ryger der nok bare en zx9r motor på smiley

Racing4fun, Ved du hvad det vil gi og hvad koster det ? smiley

• #7   14. aug 2016 Ingen ide, jeg har haft en. Hvor der var monteret tilsvareden i, men har aldrig lavet en før/efter måling..

1000,- + porto

• #8   14. aug 2016 Det er fademe billigt, go stil.dk racing smiley

• #10   15. aug 2016 Køb en ZX9R fra 99 C model, den er mega opdateret i forhold til den gamle skøjte du har nu, 143 hk standard og 4-7 mere med Dyno Jetkit, er det den fedeste mc jeg har oplevet, også til touring er den god og bliver kørestillingen for racer-agtig, så få et superbike kit på, så kommer du højere op og sidde for kr 2.500,- mit alles und Tüv.

• #11   19. aug 2016 Jeg har en husqvarna Motard lige nu men hade kigget på at få mig en racer smiley

Kommentér på:
Kawasaki zx6r tuning

Annonce