294 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Mads V
Mads V
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Indstilling af GSX400 fra 1981 Indstilling af GSX400 fra 1981

Hej

jeg har denne gamle Suzuki gsx 400 fra 1981

Jeg har haft skildt min motoren ad, hvor jeg har tjekekt det hele efter og sat nye pakninger og simmerringe i.

samtidig med dette har jeg fået slebet mine knaster op, samt kortet min udstødning en lille smule op, samt sat nogle andre potter på.

Efter alt dette kan jeg ikke få den til at gå ordentlig, den vil ikke rigtig tage gassen samt alt moment er forsvundet i den.

Jeg har indstillet tændingen og ventiler så godt som jeg nu kan, men nu er jeg nået dertil hvor jeg har brug for lidt proffesionel hjælp.

Jeg ville høre om der er nogen herinde der ved en masse om denne motor eller kan henvise til nogen der gør.

Takker på forhånd for hjælpen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indstilling af GSX400 fra 1981
  • #1   29. maj 2016 gik den ordentligt inden du ødelagde den ?

• Mads V
    Mads V Tilmeldt:
    aug 2008

#2   29. maj 2016 ville jeg vove at sige, men da udstødningen allerede var savet op og "ødelagt", tænkte jeg det ikke kunne have den store effekt at smide nogle små potter på i stedet for.
    Jeg fik bare slebet knasterne op meget let da de var en lille smule revne, så det var for at komme det i forkøbet inden det gik helt galt.
    Så jeg tænker det bare en en smule indstilling der skal til, men da jeg ikke selv har grejet eller kender nogen der har, spørger jeg her

• #3   29. maj 2016 smiley skynd dig sælg....lyder til at blive et dyrt projekt...husk at skriv " mangler lige det sidste "

• Mads V
    Mads V Tilmeldt:
    aug 2008

#4   29. maj 2016 Har lavet hele cyklen om til en cafe racer, så der er lidt for mange timer til at bare give op fordi den mangler en smule indstilling.

• #5   29. maj 2016 køb et par knaster der ikke er slebet.

• #6   29. maj 2016 håber du får det fikset smiley

• Mads V
    Mads V Tilmeldt:
    aug 2008

#7   30. maj 2016 Kan det have så meget af sige at der er kun lige er blevet taget et par hundredele af ?

Kommentér på:
Indstilling af GSX400 fra 1981

Annonce