{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Omdysning {{forumTopicSubject}}

Jeg har en GS 450 og jeg har overvejet at smide 2 stk filtre på den i stedet for luftfilterkassen.
Grunden til det er at gummiet der sidder fra kaburatoren til kassen er mørnet og flækket.
Samt kassen er flækket.

Men mit spørgsmål er :
Omdysning af kaburatorene, er det nødvendigt?
Jeg kan se på tændrørene at den står meget fed i blandingen, da de er helt sorte af koks og de er kun 2000 km gamle.
Hvis det er nødvendigt hvad koster det sådan ca at få gjort?
Jeg gider ikke ofre alt for meget på det.

50 dage tilbage smiley Hader vinter!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omdysning
  • #2   10. jan 2005 Hmm hvorfor tror du ikke at den kan komme til at køre ordenligt med åbne filtre?

  • #3   10. jan 2005 Hey,
    Ja det kunne entligt være lidt spæende at høre om, jeg går lidt med de samme planer !
    Nogen der har noget erfaring med det ?

    /søren


  • #5   10. jan 2005 Ok jeg tror jeg prøver en gang her om en månedes tid smiley
    Jeg melder tilbage her når det er smiley


  • nyg
    nyg Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 13
    #6   4. mar 2005 Jeg havde engang en XJ600 årg 86' som var monteret med 4 løse såkaldte 'power' filtre. De levede ikke op til deres navn. Faktisk huggede maskinen noget i det når den nåede en vis hastighed og den blev holdt. Angiveligt skulle det være fordi det opstod et turbulens omkring dem på grund af fartvinden.
    På den samme maskine blev den medfølgende originale luftfilterkasse monteret igen, men da denne var beskdiget bestod problemet. Først da en ny og tæt luftfilterkasse var monteret trak maskinen jævnt i hele omdrejningsregistret. Så pas på med det de mekansike 'Kloge-Åger' kalder falsk luft !


Kommentér på:
Omdysning

Annonce