779 visninger
|
Oprettet:
Omdysning {{forumTopicSubject}}
Jeg har en GS 450 og jeg har overvejet at smide 2 stk filtre på den i stedet for luftfilterkassen.
Grunden til det er at gummiet der sidder fra kaburatoren til kassen er mørnet og flækket.
Samt kassen er flækket.
Men mit spørgsmål er :
Omdysning af kaburatorene, er det nødvendigt?
Jeg kan se på tændrørene at den står meget fed i blandingen, da de er helt sorte af koks og de er kun 2000 km gamle.
Hvis det er nødvendigt hvad koster det sådan ca at få gjort?
Jeg gider ikke ofre alt for meget på det.
50 dage tilbage Hader vinter!
jul 2004
Følger: 9 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 280
maj 2004
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 9
Ja det kunne entligt være lidt spæende at høre om, jeg går lidt med de samme planer !
Nogen der har noget erfaring med det ?
/søren
jul 2004
Følger: 9 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 280
Jeg melder tilbage her når det er
jan 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 13
På den samme maskine blev den medfølgende originale luftfilterkasse monteret igen, men da denne var beskdiget bestod problemet. Først da en ny og tæt luftfilterkasse var monteret trak maskinen jævnt i hele omdrejningsregistret. Så pas på med det de mekansike 'Kloge-Åger' kalder falsk luft !
Omdysning