348 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Pro Circuit T4 KLX 125 Pro Circuit T4 KLX 125

Hey.. har mig en 2014 D-Tracker 125, men vil gerne have en anden udstødning på den. Har fundet frem til at dem fra en DRZ 125 og KLX 125 passer på, og har fundet en dansk forhandler der har en til salg, til en 2009 KLX 125.. er der nogen der ved om den ville passe på min?

Umiddelbart ser det ud til at være samme stel på de to, men han stiller ingen reklamationsret da det er en specialbestilling han skal hente hjem fra producenten.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pro Circuit T4 KLX 125
  • #1   24. apr 2015 Skriv selv til Pro C, og spørg dem .. de er flinke nok, og meget service venlige ... Du skal så også købe potten i US, til nok noget billigere penge, selv med fragt og told og moms

• #2   26. apr 2015 Kan ikke lige umiddelbart finde en kontaktformular på deres hjemmeside.. Mxlife kan få den hjem til DK fra pro circuit lageret i Europa, så jeg slipper for at betale ekstra for den. Skal give 2100 for den ved ham, 1600 i USA, plus 400 i fragt og så skal Told og skat også have lidt penge. smiley

Tror bare jeg bestiller den 2009 model han kan skaffe hjem.. Kan ikke rigtig se forskel på 2009 stel og det stel Dtrackeren har.

• #3   26. apr 2015 det lyder som en fin pris smiley .. det havde jeg sgu også gjort så

Kommentér på:
Pro Circuit T4 KLX 125

Annonce