{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gsxf 750
  • #1   31. jan 2015 Hvis det bare er en anden udstødning, vil det typisk ikke være nødvendigt. Det er straks mere kritisk hvis man begynder at pille ved luftfiltre osv. Men prøv den - hvis den kører dårligt kan det jo indikere at blandingen er forkert.

• #2   31. jan 2015 Er det for sent at tale dig fra en gsxf ??

• anders l
    anders l Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #3   31. jan 2015 søren. okay tak smiley
    brian: hvad tænker du på??

• #4   31. jan 2015 det kunne jeg også godt tænke mig at vide

• #5   31. jan 2015 Der findes så mange fede mc'er.. Gsxf er ikke en af disse. Det er et usportslig oltidsfund ...

Kig efter honda hornet. Gsr 600. Fz 600 eller lign i stedet..

• Claus H
    Claus H Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 25
    #6   31. jan 2015 Tung, træls,gammeldags, og tør jeg sige det højt tudegrim maskine! Og en 2007 er en overgemt model..

• anders l
    anders l Tilmeldt:
    dec 2010

#7   31. jan 2015 Tja det er min første motorcykel. Den er fra 2007 har kørt 21000km og koster 28.000. Det virker da som en god pris

• #8   31. jan 2015 Jeg synes 28k for en uinspirerende MC udviklet i 1982 er sindssygt dyrt... Plasten får den til at se "moderne" anno 1995 ud. Men det er en fastelavns forklædning smiley

Prøv en tur på en af de andre jeg har nævnt, de føles 20 år nyere på trods af de måske er 10 år ældre smiley

• #9   31. jan 2015 Der er masser af gode alternativer til den pris. Jeg ville heller ikke tage en GSXF, synes ikke den er særlig køn eller spændende.

• Claus H
    Claus H Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 25
    #10   31. jan 2015 Fazer, bandit, hornet, cbr600, thundercat, gsr600, ninja zx6r, er6 osv ...

• #11   31. jan 2015 Sikke noget vrøvl!!! Jeg har en GSXF 750 og er utrolig glad for den. En solid, velbygget motor og cykel du aldrig nogensinde vil få problemer med. Og 28t for en 2007 med 21.000 km (som efter min smag ser fantastisk ud), er ingen penge for sådan en maskine. Jeg købte den som nybegynder cykel, og må sige at den er mega nemt at køre på. Fazer?? Jeg ved ikke med jer, men når jeg prøver og køre på min kammerats Fazer, så føles det som om jeg kører på en knællert.
    Jeg kan varmt anbefale at du køber den Anders.. Du får meget mere cykel for pengene end hvis du for eksempel skulle købe en gammel CBR fra starten af 90´ erne.

• #12   31. jan 2015 Lige en god ting, det er få den købt med syn, sådan du ikke selv skal stå for syn. Købt selv en gsx 750 F (2004) for 3 uger siden, til 25000 Kr. skulle så selv syne den.
    Så jeg kørte den på værksted, for at de skulle lave et service tjek på den, sådan den kunne komme gennem syn fejlfri. resulteret så i at der skulle ny kæde, bag bremser samt skive, nyt/nyre forrør, da der var hul i det der var på den. Regner med at jeg kan få den hjem her starten af næste uge, Regner så også med en ekstra regning fra værksted på 15000-20000 kr. hvor jeg have sat et budget på 10000 til at få den ud at køre ordentligt.

jeg ved så at jensen her i horsens, de tager 60.000kr for en 2007 model.

• anders l
    anders l Tilmeldt:
    dec 2010

#13   31. jan 2015 jC: det var også min opfattelse at det var en god cykel til pengene. Og som du siger skulle jeg have en af de andre tidligere nævnte ville det blive noget 90er cykel som er slidt. Og jeg fik anbefalet en gsxf i stedet for en anden racer pga de er mere behaglige og køre på da man ikke sidder total krøllet sammen da jeg har lettere dårlig ryg ??

• anders l
    anders l Tilmeldt:
    dec 2010

#14   31. jan 2015 Hey peter den er nysynet

• #15   31. jan 2015 Ah okay. så det jo en god pris. Jeg var sikker også bare uheldig. Ikke sådan når det er sin først MC. Så vil man jo gerne have der er så lidt problemer som muligt.

• #16   31. jan 2015 Alle jer der pt har en gsxf i tæller ikke smiley det går først op for folk hvor gammel den er når de udskifter til noget tidssvarende smiley

J.C tror ikke du har prøvet en Fazer.... I hvert fald ikke en 600 fra Yamaha smiley

• #17   31. jan 2015 Ud og prøv en stak cykler Anders. En F er en bund solid ufattelig gammeldags MC. Som på alle punkter kommer til kors overfor en eks. Cbr 600 fra midt 90'erne ( sådan en sidder man super fint på) prøv dig frem...

Det er ikke uden grund en gsxf betragtes som MCens svar på en Skoda 105.... Desværre ( og jeg er klar Suzuki mand !! smiley )

• #18   31. jan 2015 En EU palle med kartofler kører bedre end 600/750 F !
    ... Havde selv engang en 600F den kørte så ringe at jeg mangler ord. Styrede og bremsede dårligere end en Puch Monza fra 76.

Prøv en hvilken som helst anden cykel i klassen - så forstår du problemet.

• anders l
    anders l Tilmeldt:
    dec 2010

#19   31. jan 2015 Lidt af ideen var jo at den er billig. Og igen det er jo min første cykel så dennbehøver jo ikke køre som en cykel til 200.000kr.

• #20   31. jan 2015 Lidt af ideen fra os der ikke er tilhængere af "F" er at få dig til at kigge lidt på noget langt bedre at starte på, i samme prisleje.... smiley

• #21   31. jan 2015 Til 28000kr får du en rigtig god og gennemtestet mc(2007 vs tidlige 90er cykler med en millard km på tælleren). Skulle der stå Honda på blokken og til de penge var den fra 1992:D Og de kører sku også som en sæk kartofler. Kænguro Jan det må være 40 år siden du har kørt på en puck Monza for ingen knallerter kunne bremse pånær Kreidler:D

• #22   31. jan 2015 Jeg har haft en 750f og kørt omkring 30000 km på den, den slog ikke en skid forkert, til 28000 kr får du en god solid cykel. Og jeg tror du bliver glad for den smiley

• #23   1. feb 2015 Har haft en GSX750F fra 91. og kørt en del på en fra 2004. Nu har jeg så købt en FZ6S fra 04. Der er så stor forskel på disse 2 typer af cykler at du slet ikke vil være i tvivl når du først prøver FZ6'eren. jeg har givet 5.000,- mere for FZ6'eren end den pris du nævner. Kommer aldrig til at købe n GSX750F igen. Den er overhovedet ikke letkørt og føles slet ikke så kvik som FZ6'eren. Det er min mening. Men synes da du skal tage ud og prøve lidt forskellig til den pris der passer dig.

• #24   1. feb 2015 Du kunne os kigge den her vej, nyere teknik men mindre heste.

profilbillede
  • #26   1. feb 2015 #25

Vi bor i Danmark... Her er ikke mange køretøjer fordi de er elsket. Men fordi de er billige... Vi går gerne på kompromis med kvalitet og udvikling, bare det er BILLIG smiley

Hvis man fandt et lager af Kadetter fra '88 så så hr og fru dk stort på ABS,airbags og deformationszoner.. De så kun den "vigtige" info " sprit ny Opel til 45000,-" og det er efter nøjagtig samme devise der er solgt GSXF modeller efter 1995.....
    smiley

• #28   1. feb 2015 Hvis godt = pålidelig slider og billig, så må jeg bukke mig og erkende at den er god!

Men køre godt ( gode køreegenskaber, styre,bremse,stabilitet...) så kan man kun kalde det godt, hvis man aldrig har stiftet bekendtskab med noget tidssvarende. Og det er det jeg prøver at appelerer til. Hvis man efter at have kørt fazer,bandit og gsxf synes Feren køre bedst, så er det den man skal købe!

Man skal mærke at det er den man helst vil have, og ikke lade sig snyde af en årgang på regattesten smiley

• #29   1. feb 2015 jeg har godt nok aldrig haft en og mener heller den er den kønneste mc der er lavet men suzukis olie luft kølet motor er nok en af de beste mc motoer der nogensinde er
    lavet så kan du li den så køb og hva fanden der er også nogen her på dette forum der mener at en vfr 750 fra 80er er god så helt galt kan det ikke være

Kommentér på:
gsxf 750

Annonce