{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GSXR SRAD 600 Tuning
  • #1   2. sep 2014 køb en 750cc

  • Abdul A
    Abdul A Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 20
    #2   2. sep 2014 Nej det jo netop det der er ideen.. jeg vil gerne beholde den 600 CC.. hvis jeg endelig skal skifte så skifter jeg til 1000

  • #3   2. sep 2014 Gå hele motoren og justering af kaboratorerne. Men eller evt tyndere touring anden udstydning og evt indkøring af det. Eller kan du også få specielt stempler krumtap og plej stænger ville jeg tro som måske ville give lidt også men det kommer også an på hvor meget du ville ofre

    Det er jo bare god gammeldags tuning


  • #4   2. sep 2014 GSX-R 1000.

  • #5   2. sep 2014 På med en lader

  • Abdul A
    Abdul A Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 20
    #6   2. sep 2014 jeg vil da gerne ofre lidt.. men det skal ikke være sådan at jeg skal ofre det samme som en gsxr 1000 koster smiley

    har pillet lidt med karburator.. men ved ikke hvordan man kan pille lidt mere ved den så den kan hive flere hk hjem..


  • #7   2. sep 2014 Der er ikke så meget at "pille" ved det er ikke engang sikkert der er kommet noget godt ud af du har pillet ved karburatorene, der skal nye dele til og så en indkøring

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.696
    #8   2. sep 2014 Du har 110-120hk til 180 kilo MC. Hvad mangler du flere til?

    Skift den ud hvis du kører så meget ligeud at det ikke er nok...


  • #9   2. sep 2014 På med et nos system, det kan fåes til rimelig penge.

  • #10   2. sep 2014 Hvis du kan selv så er det billigste klart at montere turbo hvis du ser på hvor mange kræfter du kan få for pengene smiley
    Ellers ville jeg også købe en gsx-r 1000 smiley


  • #11   2. sep 2014 Som Rene skriver, så er turbo de billigste HK. Men vil også mene en større motor er det nemmeste, flere ccm give moment og HK, fra bunden. Og husk tuning giver kortere leve tid på motoren. God fornøjelse smiley

  • #12   2. sep 2014 Nogle svar er simpelt hen for lamme, at sige til manden at han skal købe en anden maskine er simpelthen for LAMT, besvar hans spørgsmål istedet..

    Portning af topstykke.
    Andre Knaster.
    Flatslide karburatorer samt Udstødning.
    Bedre kæde"så du får flere heste til at ramme asfalten"
    Osv osv;)
    Held&lykke.


  • #13   2. sep 2014 Turbo, så er 160hk inden for række vidde:-)

  • #14   2. sep 2014 #12. martin L
    Jeg synes ikke det er lamt, at foreslå en anden maskine. Det du foreslå er for så vidt okay, men hvad koster det? Det får man ikke noget for når den skal sælges. Måske forringer det værdien. At købe en større kan være en bedre løsning. Og så er bremser, stel osv. Lavet til den effekt.


  • #15   2. sep 2014 #14
    Det langt fra alle der har råd til en ny cykel, når den gamle bliver for kedelig, ellers havde jeg selv kørt på en Y2K turbine mc og tråden ville havde heddet<Hej jeg vil gerne gå fra 600.cc til ?. nogle gode råd?).

    Manden spørger om tuning, sku for nemt/dovent bare at bede manden, om at købe en ny Mc. Meningen med Mcgalleriet er vel at få gode råd og relationer med mennersker med samme hobby, så et spørgsmål om tuning burde besvares og ikke negligeres til at manden skal købe større Mc..
    Hjælp manden istedet, også selv om at det er 4563.gang spørgsmålet bliver stillet herinde.


  • #17   2. sep 2014 Trådstarter...
    Du kan lige nå dette over vinteren
    https://www.youtube.com/watch?v=UJ7dpQq0H3I


  • #18   3. sep 2014 Du får bare fat i en ekstra indsugnings knast (600,750 eller 1000) også montere du den som udstødnings knast

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.696
    #19   3. sep 2014 Martin l - det handler jo ikke om hvorvidt det er 3014ende gang spørgsmålet bliver stillet, men om det er en rentabel idé.

    Allerede når man spørger på den måde som trådstarter, fortæller det mig personligt at han ikke har den vilde forstand på det, så at nævne en masse muligheder for tuning er spildt energi. Hvis han havde den fornødne viden og de rette evner og værktøjer, ville han ikke spørge herinde men bare gå i krig med projektet. Kort sagt - han virker som en der skal betale sig fra alt hvad der skal laves ud over udstødning og luftfilter skift, og så render prisen for den ekstra effekt lynhurtigt op over hvad en anden knallert koster.
    Nogenlunde moderne 600ccm MC motorer får man ikke BARE lige 10-20% ekstra effekt ud af ved at "pille ved xxxx". Der skal penge på bordet, som kunne være sparet op til en udskiftning i stedet for.

    Derfor siger jeg som jeg gør. Bemærk indlæg nummer #6....

    Der er intet ondt ment i noget af det jeg siger, men det er blot baseret på min vurdering af situationen. smiley


  • Abdul A
    Abdul A Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 20
    #20   3. sep 2014 sajmon.. det var mere for at få info da jeg ikke har styr på mc lige så meget som bil...

    har tunet biler med turbo og knaster og benzin pumpe og alt den slags.. men det skader ikke at spørge en ekstra gang når man er usikker smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.696
    #21   3. sep 2014 Det foregår efter de samme principper - der er bare meget mindre plads at gøre godt med.

    Sæt igang så. smiley


  • #22   3. sep 2014 Passer en 750 motor ikke over I stellet? For så er det da formentlig det nemmeste/billigste...



  • #23   3. sep 2014 Som mange har skrevet, er langt den billigste måde at få flere kræfter at sælge og købe en større, at tune en gammel slæde er både møg dyrt her og nu. Og alt for dyrt at holde kørende.
    For 10k kan der skiftes til en 750er, som man helt lovligt må køre på. og for 25k kan der erhverves en 1000er som er nogle år nyere.
    For de penge kan man ikke tilnærmelsesvis trække noget sammenligneligt ud af 600eren smiley


  • Abdul A
    Abdul A Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 20
    #24   3. sep 2014 hmmm.. brian..
    det måske rigtig....

    men jeg elsker sku den srad jeg har smiley
    der bliver lige oprettet billeder her senere.. har virkelig ikke haft tid


Kommentér på:
GSXR SRAD 600 Tuning

Annonce