1.038 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Bazzaz Bazzaz

Ja så kom turen til mig
For nogen tid siden købte jeg en Aprilia shiver 2008 læste lidt om den og den fik nu udemærket omtale, men der var dog lige det med motorgangen var lidt on of, men fik læst nogle indlæg både her på forummet og andre forums om at fandt man det for slemt kunne man få trimmet en Bazzaz fi box ind og efterfølgende skulle cyklen køre perfekt.
Jeg gav cyklen en chance men fandt nu hurtigt ud af at jeg skulle have en Bazzaz på cyklen,
Så jeg kontaktede gr trading i jylland og fik en god snak med Gorm ja så god at jeg købte en box og luftfilter som efterfølgende skulle monteres og trimmes jeg blev anbefalet at få den lavet hos MILLHILL racing i Kalundborg.( gr trading bruger kun 2 tunere til at montere og indkøre millhill bor på sjælland såhh )
Boxen kom og Dag aftalt med MILLHILL og alt gik som planlagt.
Cyklen blev afprøvet og må jo sige at nu kan cyklen køres uden huggen ja faktisk fra omkring 2000 omd før skulle den over 4000 omd og der huggede den stadig rigtig meget.
Kører rigtigt godt og trækker rent og uden slinger i valsen og mest af alt uden huggen.
Nu kan den rent faktisk trille i 6 med ca 50 og trække op uden større problemer.
Dette er en så god forvandling at jeg på intet tidspunkt har fortrudt ja money well spendt.
Millhill racing virkede yderst kompetent og hjalp med alle de " dumme spørgsmål jeg havde "
Alt i alt kan jeg kun anbefale at få kikket på BAZZAZ den virker.
Her står den i spændetrøje smiley https://da-dk.facebook.com/millhilldynocenter

Mikael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bazzaz
Kommentér på:
Bazzaz

Annonce