Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bazzaz
  • #1   29. nov 2011 Prøv at hør hos Yamaha Hillerød. De er vist også røget på Bazzaz vognen.

Da jeg købte mit Bazzaz system var der ikke en kæft i Danmark der kendte systemet, men dengang fik jeg KJ til at styre rullfeltet og jeg selv styrede softwaren, og det var entlig en rigtig fed ting for så var jeg selv 100% indover indkøringen, Så hvis du har et favorit sted så kør derhen og få det lavet. at taste dataerne ind i systemet er skide nemt, så længe du har en der kan råde dig med % erne.

• #2   29. nov 2011 Misforstå mig ikke, men er det ikke netop det der er hele pointen i at få det gjort hos en professionel? Altså at finde de rigtige pct'er. Har bare indtryk af at det kræver nogen erfaring at finde ud af hvordan motoren reagerer på de ændringer der laves...

• #3   29. nov 2011 Jamen det finder man sgu rimelig hurtigt ud af. når du begynder at stå og trimme og holder øje med Air/fuel grafen vs. gas responsen.

Og har du en der har justeret motor før på rullefelt så fanger han lynhurtigt hvor meget og hvor lidt der skal justeres i de forskellige felter.

• #4   29. nov 2011 Ja ok. Men det du siger må jo så i princippet gælde for alle de moduler man kunne finde på at sætte på sin mc og ikke bare Bazzaz.

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.408
    #5   29. nov 2011 Det er altså ikke meget anderledes end andre bokse, så det burde de fleste rullefelt tunere kunne.

• #6   29. nov 2011 Jeg kender ikke så meget til andre moduler, men hvad jeg har fået at vide skulle Bazzaz softwaren på Air/Fuel reguleringen være meget i samme stil som f.eks. PowerCommander

• #7   29. nov 2011 Hold dig fra kj, taler af erfaring , han snyder og er så fuld af løgn... Prøv at hør mr dyno Ove.. Hvis du vælger kj, så kan du lige så godt lade være at købe det, for det er så ringe arbejde de laver, at du ikke ville ku mærke forskel, men du vil få et flot DYRT stk papir m en flot kurve og en masse heste på, som kun er på papiret, men valget er dit nu er du advaret. F.v motor og Carsten Midtfyn v hva de har m at gøre med den slags..

• #8   30. nov 2011 Kan kun være enig med lars H, lad være med at få rullet hos KJ. Han vil sælge dig en illusion om at han bruger 4-5 timer på det, og så bruger han en halv time - det er penge ud af vinduet og i værste tilfælde en ødelagt motor på sigt, da værdierne tit efterlades alt for magre. Mads, der ruller for Italian BikeStore gør det rigtig godt - han kan også klare en bazzaz. Han rettede bl.a. op på det bras, som KJ havde lavet på min racer!!!

• #9   30. nov 2011 Tak for inputs til jer. Har købt mcen hos Midtfyns, så kan da være jeg skal lave en udflugt ud af det på et tidspunkt, og tage der over.
    Troede det var Søren der rullede for IBS?!

Kommentér på:
Bazzaz

Annonce