Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  o2 sensor SV1000
  • #1   7. apr 2014 Den er lige til at skrue ud

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #2   7. apr 2014 Lige til at skrue ud - men husk at drukne den i WD40 så du ikke river gevindet.

• #3   7. apr 2014 Kanon - mange tak smiley
    Nogen der ved om bosch wideband sensorene passer i gevindet ?

• #4   7. apr 2014 Hvorfor wideband?

• #5   7. apr 2014 Leger lidt med ideen om at montere et AFR meter og de bruger wideband sensorer.
    Har monteret en Healtech FI tuner, og bruger den pt med det map Healtech suplerer. Jeg har dog justeret mappet så det ikke gør blanding helt så mager.
    Den kører rigtig fint med mappet - bedre end før, men vil jo gerne tjekke at alt er som det skal være.

Ved godt det nemmeste og formentlig bedste ville være at få den rullet ind, men syntes det er sjov og rode med selv. Men skal jo bruge en afr værdi for at kunne justere uden at lave ulykker.

• #6   7. apr 2014 Ja så er det jo vejen hvis du gerne vil rode selv

• #7   7. apr 2014 Er den god den Healtech FI tuner? Er den lige til at plugge til?

Er du ikke nødt til at bibeholde den originale lambda sonde til motorstyringen?

Anyways, jeg har lavet meget mapning med nedenstående Lambda sensor+ur.
    Rigtig fin sensor til prisen.
    Jeg vil tro at den passer direkte i SV'eren også.

http://www.ebay.de/itm/AEM-ANZEIGE-6-in-1-TYP-BREITBAND-KONTROLLER-WIDEBAND-AFR-UEGO-30-4100-/300976512945?pt=DE_Autoteile&hash=item4613991fb1

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #8   7. apr 2014 Det eneste den originale motorstyring bruger lambda sonden til, er at finde ud af om den skal eller ikke skal åbne for PAIR systemet, for at katalysatorerne får mager nok blanding.

Piller man dem af og sætter andre potter på, har lambda sonden ingen funktion og man kan derfor roligt smide en O2 eliminator på og lege med mapping, som Theis gør.
    Den eneste grund til min FI Tuner ikke er monteret på banefræseren, er at den ikke kan styre min Quickshifter. smiley

• #9   8. apr 2014 Altså hvis man kun vil lege med blandingen så er den ganske fin, og mega nem at montere (sættes bare i udvidelsesstikket til ecu'en samt kobles på RPM og TPS ledningerne i ecu stikket). Den kan endda monteres på alle suzuki indsprøjtningscykler fra 1997 og frem. Den kan dog ikke justere tænding, eller mappe på hver enkelt cylinder og alt det gøjl som powercommanderen kan. Den justere også "kun" per 500rpm mod PC'erns 250rpm - den koster så også kun 1650kr mod PC' 2800kr hvis man tager de danske priser.
    Alt i alt er jeg godt tilfreds. Man kan desuden ligge 2 maps i på en gang man kan skifte mellem, rigtig fedt når man tester ændringer af et map.

Jeg mangler bare et afr meter så jeg kan se ændringerne.
    Har selv kig på Innovate motorsport MTX-L meter da dette er vandtæt.

Kommentér på:
o2 sensor SV1000

Annonce