{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyosung gt 250 r
  • #1   16. nov 2012 smiley K&N filter giver dig ikke mere..

Og du kan måske få en smugle ekstra HK's ved at smide en anden udstødning på..

Men afhænger 100% af hvilken udstødning.. Tager du f.eks Akrapovic.. Så kan du se på deres hjemmeside hvordan de giver mere f.eks. i toppen eller mellem området osv.

Men tror ikke du skal forvente at du kan forvandle den til en raket på nogen måde.

• vladimir V
    vladimir V Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 14
    #3   16. nov 2012 Tak for dit svar. Jeg forventer ikke at den bliver en rakket men 15-20 km på toppen ville gøre mig glad:)

• vladimir V
    vladimir V Tilmeldt:
    sep 2012

#4   16. nov 2012 Det er også af ren nysg--- jeg spørger. Jeg er nybegynder og er glad for min hyo. Jeg kunne barre ønske lidt flere kræfter på en "nem" måde.

• #5   16. nov 2012 ..Tror også du skal geare den om så.. Jeg har kørt min ud, da jeg havde den, da den var på ca. 173 på speedo, kunne den ikke mere pga. gearing.. smiley

• vladimir V
    vladimir V Tilmeldt:
    sep 2012

#6   16. nov 2012 Jeg havde min på 157 og det var ned af. Den har kørt nu ca 2500 km.

• vladimir V
    vladimir V Tilmeldt:
    sep 2012

#8   16. nov 2012 Tak Jacob. Det er nok det bedste at køre på den som den er indtil videre.

• #9   16. nov 2012 Køb en GT650 N, R eller S - så har du de ekstra krafter, og den er ikke voldsom meget dyre end GT 250 modellen..

Kommentér på:
Hyosung gt 250 r

Annonce