{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Forhviler - hyosung gt 250 {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg står og mangler en fodhviler - højre, da den jeg har nu er knækket i toppen.. ..Har hørt forhandlere herhjemme, men den jeg har er gået ud af produktion. ..dvs. jeg kan købe en ny model, men så skal jeg også skifte den anden side, hvor geararm også skal skiftes da det nye og gamle ikke passer sammen..
- Højre side som er i stykker koster ca. 480 kr. så hvis den anden side kostede det samme, ville det være okay. ..men det koster så 1450 kr.. ..så det gider jeg ikke.

Jeg leder efter en som denne: http://www.google.dk/imgres?um=1&hl=da&safe=off&sa=N&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbnid=wpFEAUVIOY77VM:&imgrefurl=http://www.ragingparts.com/SearchResults.asp%3FSearch%3Dbracket%26Search.x%3D0%26Search.y%3D0&docid=268m9VUUBnGvPM&imgurl=http://a248.e.akamai.net/origin-cdn.volusion.com/tesj5.m97g2/v/vspfiles/photos/300-3102-1.jpg&w=134&h=150&ei=ixFWUNWkNMnrsgb2woGIBg&zoom=1&iact=hc&vpx=1054&vpy=199&dur=836&hovh=120&hovw=107&tx=77&ty=25&sig=102359515135654963946&page=1&tbnh=120&tbnw=107&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:4,s:0,i:83

Og den skal være på lager! Alle sider i hele verden kan bruges! Har tjekket lidt selv på ebay og store hyo hjemmesider uden held.. NYT ELLER BRUGT? ja det er ligemeget. :o)

på forhånd tak. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forhviler - hyosung gt 250
  • #1   16. sep 2012 JA det er kvalitet når reservedele udgår.. sjovt man kan stadig få dele til en Honda fra 1975 uden problemer.Tænk over det...

• #2   16. sep 2012 Øhhh okay hr. Højr*v.

Har du tænkt dig at hjælpe? "Tænk over det..."

Og til din info, så kan delen stadig fås. Den er bare i et andet design. ..Så læs tingene ordenligt igennem næste gang inden du skriver en smart kommentar. :o)

• #4   17. sep 2012 tja for 1450kr kan man vel fa en helt ny hyosung uden afgift. bare for at være højrøvet.

• #5   17. sep 2012 Hans Henrik / Thomas D: Det er sku da en mærkelig holdning. Hjælp da manden i stedet for det dér pjat. Vi er faktisk motorcykelister som måske ikke har mange penge til dyre, smarte MC'er, men prioriterer vores økonomi anderledes. Troede MC'ister hjalp hinanden, men nogle er åbenbart stadigvæk arrogant og højrøvet, hvilket i er et lysende eksempel på i denne tråd!

Alexander P: Himmerlands MC center (autoriseret forhandler i Aars) kan skaffe de gamle fodhvilere. Har du evt. reservedelsnummeret på den, så oplys ham det.. Jeg bestilte en sidste år til en fin pris..

• #6   17. sep 2012 Karsten jeg sagde ikke noget for at være højrøvet, men mere for at ydre min undren over at en 3år gammel mc som mangler en banal ting.allerede er udgået hvad bliver så ikke det næste manden mangler.

• #7   17. sep 2012 Den er udgået fordi en ny - nogle vil mene smartere - fodhviler er kommet til. Den "gamle" kan dog forsat skaffes, dog ikke alle steder, da den er ved at blive udfaset.

• #8   17. sep 2012 Ja hvis man har sat sig ind i sagerne, så ved man at den fodhviler en 2009 model benytter, har været på deres første model, hmm... i 2004? ..og nu er fodhvileren i en anden udformning. Stadig præcis samme mål. Jeg har kun fået fortalt at min geararm ikke virker til de nye, men der findes kun 1 geararm på markedet... en længde.

Ville du køre med 2 fodhvilere i hver deres design?

..og ja.. vi prioriterer nok anderledes. ..jeg kunne sagtens købe en ny R6 hvis det skulle være, men hvor meget fornuft ville der være i det. ...Det kan godt være det lød højrøvet men så er vi på bølgelængde. :o)

• #9   17. sep 2012 evt prøv npmotor.dk

• #10   18. sep 2012 Himmerlands MC center (autoriseret forhandler i Aars) kan skaffe de gamle fodhvilere. Har du evt. reservedelsnummeret på den, så oplys ham det.. Jeg bestilte en sidste år til en fin pris..

• #11   18. sep 2012 Den kan købes her: (link fjernet)

Kommentér på:
Forhviler - hyosung gt 250

Annonce