Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kn-Filter
  • #1   21. dec 2003 K&N filtre virker på denne måde: Når cyklen trækker vejret, sker det gennem et filter for at rense luften. Standard-filtre er lavet til at skulle holde længe, og er derfor tit meget grove. K&N-filtre er meget finere, og tillader derfor mere luft at passere gennem luftfilterkassen. I teorien: Mere luft = Bedre forbrænding = Højere ydelse.
    Det er vist sådan nogenlunde sådan det virker... smiley

    Søren


  • Jan N
    Jan N Tilmeldt:
    jan 2004

    Følger: 1 Svar: 5
    #2   1. jan 2004 Hej med jer.

    Godt Nytår, jeg synes selv jeg har fundet en god,
    side på nettet www.dot-e.dk/dot-e.dk/knfilter/
    Jeg skal selv prøve kn-filter på min katana 750 når forået kommer. Vi har noget og glæde os til, når vi
    kommer så langt.

    M.v.h. Jan N


  • #3   11. feb 2004 hey folkens. endnu et spørgsmål så.
    der er på min gsx-r 750 monteret 1 stk
    kn filter i kassen, men ville der være noget at hente ved
    at sætte 4 enkelte filtre på. altså ud over at det ser
    for lækkert ud?


  • Jan N
    Jan N Tilmeldt:
    jan 2004

    Følger: 1 Svar: 5
    #4   14. feb 2004 Hej Andreas J

    Jeg tror det giver lidt, men når du nu har Kn-filter i forvejen. Tror jeg ikke du kan, mærke den store for-
    ske. Men det ser godt ud, det kan vi jo godt lide.
    som sagt har jeg selv lige invisteret, og jeg synes
    at det ser frækt ud. Så når cyklen er samlet færdigt,
    Skal den på rullefelt og dyses om.

    Jan Nl


  • Jan N
    Jan N Tilmeldt:
    jan 2004

    Følger: 1 Svar: 5
    #5   14. feb 2004 Hej Andreas J

    Jeg tror det giver lidt, men når du nu har Kn-filter i forvejen. Tror jeg ikke du kan, mærke den store for-
    ske. Men det ser godt ud, det kan vi jo godt li.
    som sagt har jeg selv lige invisteret, og jeg synes
    at det ser frækt ud. Så når cyklen er samlet færdigt,
    Skal den på rullefelt og dyses om.

    Jan N


  • #6   9. mar 2004 Andreas j clamp-on filtre til vacum kabunader går ikke. Der skal være en vis modstand i filteret før dyret går ordentligt. Skulle du alligevel smide dem på så regn med at miste både HK og moment i hele området
    Et KN-filter er at foretrække, da det er det mest optimale filter du kan få til din cykel

    Martin G et kn iflter gir en lille smule mer ydelse. Men tivvler på at du kan mærke det. Du skal kombinere det med en slipon udstødning og ligeledes dyse dyret ind efter det. Så burde du hente alt fra 1-10 Hk mere afhængig af hvilken model du har.
    Dertil kan der laves endnu mere i kaburatorerne. Det er faktisk ret nemt (noget med fjedrerne skal kortes og vacumhuller bores op) Det vil give en langt bedre gasrespons, samt bedre træk i hele området.
    kontakt evt mig i fald du vil have det lavet (fjedre og vacum). kan sætte dig i kontakt med en der har styr på det. Skulle du selv kaste dig ud i det, så pas på, du risikerer en ujævn motorgang hvis dte ikke laves ordentligt. Vil skyde på det vil koste omkring 800,- dertil skal du selv betale kn-filter og slipon potte. men alt i alt får du osse en maskine med meget mere guf i smiley


Kommentér på:
Kn-Filter

Annonce